• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nils' MonsterCube.

Nou ik maak even een filmpje van mn Idle en Load temps! kunnen jullie zien dat het echt zo is:) ondertussen zit alles in een chieftec kastje tot dat ik tijd en een coating bedrijf heb gevonden.. heb er al wel een maar moet nog prijsopgave vragen etc.. dus dat komt wel!
sorry voor de slechte kwaliteit maarja is opgenomen met mn telefoon:)
en mn stem is aardig verneukt hoor ik:G:p
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pA-W0kMJQ4E]YouTube - i7 965 stock speed ilde and load temps! (dutch)[/ame]
 
Nee! ik zei gister toch op msn ik heb de gewone evga X58!:p haha! idd zijn hele lekkere temps:)
edit
airco heb ik niet:G dus dat doen we dan ook maar niet:p maar een keer snachts gaan benchen kan wel denk ik:D
 
Ben atm druk bezig met school ook weet ik niet of ik nog zin heb om het te financieren.. ben nu bezig om gewoon een mooie setup te maken, en ik zie nu al dat die kast zoveel te groot en zoveel geld gaat kosten dat ik echt niet zeker weet of ik het wel moet doorzetten.. ik kan namelijk ook voor 300 euro een supermooie tj07 gaan modden.. of wat dan ook ik kiek wel even
 
sorry ben een tijdje weg geweest. ik denk dat ik niet verder ga met modden van die kast. Het is een bodemloze put in een pc "investeren" ik krijg nog een 975ES binnen en dan stop ik met aankopen, mijn gtx295 heeft ook een opdonder gehad en weet nog niet wat de oorzaak is. Waarschijnlijk dat ik die ga RMA'en. En dan dat ik de chieftec kast opnieuw laat spuiten want de verf valt eraf, en aangezien ik garantie heb kost dat me gelukkig NIKS(H)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan