• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nils' MonsterCube.

13-grolsch_beugel_krat_16_45_groot.png
(tenminste ik :p * let speciaal ff op de beugels * )

Hoezo in België niet dan :p

Laatst bewerkt:
lekker boeiend dat is het punt niet hé:p
kan iemand die dit toppanel heeft misschien de maten voor mij opnemen? freddy/xelation? als jullie dat zouden kunnen doen lijkt me heel gaaf:) ik heb besloten om 2 loops te nemen, ik wil nu een 2ehands radiator op de kop tikken en een 2ehands pompje misschien? of gewoon een nieuwe dat zie ik dan wel.. ik denk als ik een nieuw rad koop dat ik voor een magicool 3x360 rad ga:p die is lekker groot!:D

Dit is onderandere wat ik in mijn kast wil gooien...
]http://www.caseking.de/shop/catalog/popup_image.php?pID=6292&imgID=1
is niet te duur en zal echt wel goed koelen:p
edit
Freddy als jij hier aan kan komen voor een lagere prijs dan haal ik hem uiteraard bij jou. of iets wat er op lijkt.. in deze prijsklasse..
PM me even als je dit kan anders reageer hier in topic:)

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar dat gaat boven mn budget;) beschik namelijk niet over zoveel geld:( als ik het wel had liet ik 3x tfc erin gooien(A) mja. dat heb ik niet dus, doe ik het zo.. ik wil niet al te veel geld erin pompen omdat dit na 2jaar alweer oud is en ik dus langer 2jaar doe...

Zo. even mijn aanpak vertellen, ik ga binnenkort even kijken hoe ik alle bays wil hebben, en hoe ik in godsnaam die slots voor graka enzo moet laten cutten.. 't is behoorlijk wat werk en moet precies goed gaan.. heb er ook niet erg veel tijd voor ben veel bezig met school volgend jaar 4Havo en heb het moelijkste vakkenpakket dus wordt het wat lastiger allemaal..
ook moet ik een 2e pomp hebben 2e res en een 2e rad. daarna moet ik nog fans, fanfilters , ledjes, en de tijd hebben:) daarnaast moet ik een nieuw bedrijf vinden voor het spuiten.. dit bedrijf waar ik het liet doen is wel goedkoop maar zedoen het niet goed. heb gezien bij mn eigen kast dat ie niet eens in de grondlak is gezet.. dus dat is wel jammer. daarna moet ik mijn stukje glas opsturen naar een zandstraal bedrijf waar ik iets moois in laat zandstralen. dit bedrijf moet ik ook nog gaan vinden..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan