• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwsgroepen / Usenet

Bij mij is de volgorde voor films: Spotnet -> Linked4you website -> nzbindex
Voor series: Linked4you website -> Spotnet -> nzbindex

Voor andere zaken is het: Spotnet -> nzbindex

Gebruik van Spotnet nog versie 1.81, is dat 2.0 heel erg anders? Iemand een goede link voor 2.0?

Linked4you is een gesloten forum (is opgericht door karma, niet onbekend lijkt mij), je hebt een account nodig om de informatie te kunnen zien. Sinds ik daar een account heb is een behoorlijke wereld open gegaan voor me :sarc:.

Ik download via Sunny Usenet.
 
heeft linked4you ook een api?
Dat zou namelijk super relaxed zijn voor NZBDrone en CP.

We zouden zelf een spotweb server kunnen maken?!
private, met api voor rechtstreekse push naar sabnzbd.
 
luie mensen?

Gewoon snel je zooi binnenhalen voor er weer een N&T is.
In NZBDrone(Sonarr) zie je hoe snel hij het binnen harkt. en dat is verdomd snel moet ik zeggen.

Een aflevering van Haven bijvoorbeeld:

Details
Name:
Haven.S05E15.720p.HDTV.x264-KILLERS
Indexer:
Dognzb.cr
Release Group:
KILLERS
Info:
https://dognzb.cr/details/ecaa00b7e5f746a4cb258cf3b3762e34
Download Client:
Sabnzbd
Age (when grabbed):
2.1 hours
Published Date:
Oct 9 2015 6:07:02am

Die 2.1uur is dan wel erg prettig. Verkleint de kans op N&T's.
 
Alsnog maakt dat je lui Mao, je laat het software doen, niet dat je zelf de moeite neemt om wat te downloaden. Luie mensen :p.

Op Linked4you moet je eerst reageren voordat je de link krijgt te zien, er zit een wachttijd tussen posten van dik een minuut. Maar heb er weinig last van N&T's. En mocht dat gebeuren, dan stuur je de poster een DM en met een dag staat er een backup link.
 
Heb elke maand een abo bij Sunnyusenet, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd lang niet zoveel meer download sinds ik gebruik maar van popcorntime.
Nu moet ik zeggen dat popcorntime ook niet altijd alles is. Veelal trage download, netalsof iedereen die upload knijpt terwijl er genoeg seeders zijn; resultaat is dan stotteren etc etc...
Op die momenten download ik dan de film/aflevering zelf wel via usenet.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan