dit is mijn eerste bericht , kan zijn dat dit niet de juiste afdeling is maar hier komt hij dan.
eindelijk weer eens een nieuwe pc aangeschaft i7-920 D0
oh en het moederbord is een asrock x58 supercomputer.
en 2 GTX295 in quad Sli alleen wil ik mijn cpu op waterkoeling laten draaien dit alles komt in mijn case zijnde een tai-chi van thermaltake, t liefst heb ik mijn radiator aan de buitenkant, maar aangezien ik al een tijdje uit de loop ben van waterkoeling heb ik jullie expertise nodig.
oh en t mag geluid maken ik wil max koeling en geen stille pc
het budget is rond de 300-350 euri.
kunnen jullie voor mij een setje bijeen gooien waar ik mee uit de voeten kan, vooralsnog alleen de cpu, t budget is nog ff te klein om ook de gpu's te waterkoelen naar mijn idee, maar de gpu's zullen ook niet overgeklokt worden any time soon.
groeten Vissie
eindelijk weer eens een nieuwe pc aangeschaft i7-920 D0
oh en het moederbord is een asrock x58 supercomputer.
en 2 GTX295 in quad Sli alleen wil ik mijn cpu op waterkoeling laten draaien dit alles komt in mijn case zijnde een tai-chi van thermaltake, t liefst heb ik mijn radiator aan de buitenkant, maar aangezien ik al een tijdje uit de loop ben van waterkoeling heb ik jullie expertise nodig.
oh en t mag geluid maken ik wil max koeling en geen stille pc
het budget is rond de 300-350 euri.
kunnen jullie voor mij een setje bijeen gooien waar ik mee uit de voeten kan, vooralsnog alleen de cpu, t budget is nog ff te klein om ook de gpu's te waterkoelen naar mijn idee, maar de gpu's zullen ook niet overgeklokt worden any time soon.
groeten Vissie