Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik lees nou net wat reviews dat er toch wat mis is met die Ryujin...de Asus software leest een verkeerde sensor uit waardoor de verkeerde temperatuur op het schermpje te zien zal zijn. Een bijkomend issue is dat deze software ook de fans aanstuurt en dus erg laat ramp-uppen vanwege de verkeerde sensoruitlezing.Schijnt dat Asus dit al een tijd heeft, ook op de Formula moederborden...jammer dat ze er nog steeds niks aan doen; het is maar software. Jammer dat ze hun goeie producten dan zo hinderen.Maar ik heb in ieder geval alvast alle noctua fans besteld + die phanteks halo dingen. 210 euro armer (en geen blackfriday kortingen Freddy, foei )
Ik lees nou net wat reviews dat er toch wat mis is met die Ryujin...de Asus software leest een verkeerde sensor uit waardoor de verkeerde temperatuur op het schermpje te zien zal zijn. Een bijkomend issue is dat deze software ook de fans aanstuurt en dus erg laat ramp-uppen vanwege de verkeerde sensoruitlezing.
Schijnt dat Asus dit al een tijd heeft, ook op de Formula moederborden...jammer dat ze er nog steeds niks aan doen; het is maar software. Jammer dat ze hun goeie producten dan zo hinderen.
Maar ik heb in ieder geval alvast alle noctua fans besteld + die phanteks halo dingen. 210 euro armer (en geen blackfriday kortingen Freddy, foei )