• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !!

Wat is nu je punt Tath?
Dat een 690 sneller is dan een Titan? daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben. :)

Even ter verduidelijking "ik heb geen punt" ik heb alleen info over de test van de kaart waar iedereen die zijn geld er aan uit wil geven er iets van mag vinden.

Dat je zegt "je hoefd er niet voor gestudeerd te hebben" stelt me gerust want ik heb alleen maar HTS "hoge toneel school" dus kan ik het ook nog volgen.

Met jouw uitspraak ga ik er van uit dat jij allang deze gegevens gelezen hebt. Maar dit geld misschien niet voor andere bezoekers van dit forum.

Maar nogmaals "het is niet mijn punt" maar misschien wel jouw conclussie !! (bedankt voor de info).

m.v.g. Henry:023:
 
Kepler technologie is TOP workstation technologie .
De server / workstation versie van de TITAN is gemaakt puur voor extreem renderen .
Is dit nodig voor een gamer is dit zelfs nodig voor een particulier ?
Ik denk het niet ... maar ieder zijn eigen mening .
Ik zou er ook wel 1 willen hebben , maar is het het waard .
 
Nogmaals, er is een verschil tussen de tesla kaarten en de titan. dat heeft weinig met de grafische chip te maken. Net zoals er dezer dagen weinig verschil zit tussen Xeons en core i series. Ja andere instructies en opties, andere mogelijkheden in de geheugencontroller, maar de CPU zelf is zo goed als gelijkaardig, ze kunnen zelf op elkaars chipsets draaien.

Hier hetzelfde, een Tesla is geoptimaliseerd voor CUDA, een GTX voor gaming.

En natuurlijk is de kaart overkill, maar iedereen hier heeft wel iets wat overkill is ;)
 
Dat van mij is algemeen bekend haha ;)

Maar effe serieus. Allemaal kei leuk zo'n tesla maar voegt het nu echt wat toe?
Nee dus. Net als die physx hype waarbij iedereen spontaan een nvidia kaartje in zn pc bij ging prikken.. Althans dat is mijn mening dan.

Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk
 
ik weet nog dat ik 2x XFX 5870 kocht voor 370 euro ps. wat toen het beste was in het ATI Arsenaal.
Je blijft maar doorgaan, ik game nog altijd op mijn 5870's en vind het prima. Battlefield 3, Cod MW3 en skyrim (Wolfenstein Enemy territory telt niet he?:D).

Het is maar wat je graag wilt, is het nodig? We weten allemaal van niet :)
 
ik heb 12gb werkgeheugen en ik maak er totaal geen gebruik van dus overkill, neem nu de titan zeer mooie kaart en moet je alleen kopen als je geld ervoor heb en voor de looks in de pc, als ik geld heb koop ik iedere nieuwe kaart die uit komt omdat het kan.
ik hoop laastste tijd ook steeds een nieuwe pc kast omdat ik nog niet tevreden ben, dus volgende maand koop ik weer een ander, OMDAT HET KAN.
(Sorry moest effe me verhaal kwijt, dit heeft geen extra toegevoegde waarde aan dit topic :p)
 
ik heb 12gb werkgeheugen en ik maak er totaal geen gebruik van dus overkill, neem nu de titan zeer mooie kaart en moet je alleen kopen als je geld ervoor heb en voor de looks in de pc, als ik geld heb koop ik iedere nieuwe kaart die uit komt omdat het kan.
ik hoop laastste tijd ook steeds een nieuwe pc kast omdat ik nog niet tevreden ben, dus volgende maand koop ik weer een ander, OMDAT HET KAN.
(Sorry moest effe me verhaal kwijt, dit heeft geen extra toegevoegde waarde aan dit topic :p)

haha dat vmware zorgt bij mij wel dat de 16 gb vol gaat.
waarschijnlijk ga ik 4 x 8 gb kopen:p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
dark viper zwolle mogelijk nvidia`s nieuwe speeltje Hardware & Software 14
S Nieuwe EKWB Direct Die blokken Waterkoeling 2
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Computex 2018, nieuwe speeltjes Hardware & Software 8
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DBRichard Nieuwe DBR website! Algemene Discussies 3
Heineken Nieuwe pomp maakt raar geluid Problemen & Oplossingen 4
Freddy Nieuwe Cablemod kabels en kits! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
A nieuwe build phanteks evolv shift x ryzen 5 Gallery & Build Logs 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan