nou bij deze ben ik ook maar gaan vernieuwen aangezien het nu goed uitkwam maar me oude systeem nog niet zo oud was maar naar me ouders gaat.
Hierbij de specs:
Case: Thermaltake X71
CPU: Intell i7-6700K
Geheugen: G-skill ddr 4 2133mhz 16gb
Moederboard: MSI Z170 Gaming m5
Videokaart: MSI GTX 1080 8G Gaming X
PSU: Corsair RM650.
picca's :
ok waren er wat problemen met het msi board en cpu waterblock
een randje van het waterblok kwam op de condensator (i guess) hierdoor had ik problemen met het goed monteren op het moederbord. Na wat gepast geweld past het en werkt alles nog goed .
Zou graag nog zelf me kabels willen sleeven in een leuke kleur combi en in 4mm zodat the cable combs beter werken. dit is iets wat ik in de toekomst zou willen doen. Verder hoop ik later dit jaar een rad toe te kunnen voegen en me gpu ook te gaan waterkoelen. en hardtubing te gaan gebruiken. het meeste had ik nog uit me vorige build dus dit heb ik eerst maar gebruikt .
Edit: mocht er iemand nog een suggestie hebben voor goede fans dan hoor ik dat graag!
Groetjes Delano
Hierbij de specs:
Case: Thermaltake X71
CPU: Intell i7-6700K
Geheugen: G-skill ddr 4 2133mhz 16gb
Moederboard: MSI Z170 Gaming m5
Videokaart: MSI GTX 1080 8G Gaming X
PSU: Corsair RM650.
picca's :
ok waren er wat problemen met het msi board en cpu waterblock
een randje van het waterblok kwam op de condensator (i guess) hierdoor had ik problemen met het goed monteren op het moederbord. Na wat gepast geweld past het en werkt alles nog goed .
Zou graag nog zelf me kabels willen sleeven in een leuke kleur combi en in 4mm zodat the cable combs beter werken. dit is iets wat ik in de toekomst zou willen doen. Verder hoop ik later dit jaar een rad toe te kunnen voegen en me gpu ook te gaan waterkoelen. en hardtubing te gaan gebruiken. het meeste had ik nog uit me vorige build dus dit heb ik eerst maar gebruikt .
Edit: mocht er iemand nog een suggestie hebben voor goede fans dan hoor ik dat graag!
Groetjes Delano