Black_Knight
New member
Hallo beste leden,
Ik ben van plan om de overstap te maken van luchtkoeling naar waterkoeling. Ik heb nu een CL 690II Advanced met een lange voeding er in waardoor ik van onder geen 240 rad kan plaatsen, en hij is sowieso er klein om alle onderdelen er in te krijgen daarom wil ik overstappen naar een 800D ook omdat ik die case wel mooier vind.
Hardware:
mobo: ASrock Z68 Extreme 3 Gen3
cpu: i5 2500k
gpu: evgf gtx680
case: corsair 800D
Fans: 2x Noctua NF-P12 120mm
Fancontroller: Lamptron FCT
De rest mocht er nog iets belangrijks missen
Wensen:
-Ik zou graag 2 Rads nemen zodat ik de fans wat langzamer kan laten draaien ivm het geluid. 360 Rad van boven en 240 Rad van onder.
-Kleur thema zwart.
-Stillte bij normaal gebruik maar ook de mogelijkheid om ver te overklokken zonder geluidswensen.
Budget: Ik zou graag onder de 600 euro blijven zonder de case.
Dit is was ik heb samengesteld
Vragen:
-Mis ik nog onderdelen?
-Is de pomp sterk genoeg voor dit systeem, of is er evt een beter die ook pwm control heeft?
-Als ik demiwater gebruik heb ik dan een zilvere coil nodig?
-Weten jullie misschien nog beter fans?
-is pushpull veel beter dan Push?
Ik ben van plan om de overstap te maken van luchtkoeling naar waterkoeling. Ik heb nu een CL 690II Advanced met een lange voeding er in waardoor ik van onder geen 240 rad kan plaatsen, en hij is sowieso er klein om alle onderdelen er in te krijgen daarom wil ik overstappen naar een 800D ook omdat ik die case wel mooier vind.
Hardware:
mobo: ASrock Z68 Extreme 3 Gen3
cpu: i5 2500k
gpu: evgf gtx680
case: corsair 800D
Fans: 2x Noctua NF-P12 120mm
Fancontroller: Lamptron FCT
De rest mocht er nog iets belangrijks missen
Wensen:
-Ik zou graag 2 Rads nemen zodat ik de fans wat langzamer kan laten draaien ivm het geluid. 360 Rad van boven en 240 Rad van onder.
-Kleur thema zwart.
-Stillte bij normaal gebruik maar ook de mogelijkheid om ver te overklokken zonder geluidswensen.
Budget: Ik zou graag onder de 600 euro blijven zonder de case.
Dit is was ik heb samengesteld
Vragen:
-Mis ik nog onderdelen?
-Is de pomp sterk genoeg voor dit systeem, of is er evt een beter die ook pwm control heeft?
-Als ik demiwater gebruik heb ik dan een zilvere coil nodig?
-Weten jullie misschien nog beter fans?
-is pushpull veel beter dan Push?
Laatst bewerkt: