• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe bak geen idee wat voor wc

Bedankt spankyfart maar das nog steeds het oude model kast en deze gast hakt en zaagt erop los en is dan 2 x niet tevreden iets wat ik hoop te vermijden.
kan jij mij vertellen waar de beste plek is voor die stealth 360 in dit kastje :

http://www.overclockersclub.com/revi...mor_plus/3.htm

en die 350 pomp is dus genoeg hoor ik net van strict en jouw.

wil die plastic klep eigenlijk blijven gebruiken voor vullen van mn bay reservoir die helemaal boven in komt en mn pomp ook boven in en dan naar beneden als het kan ergens mn rad plaatsen . zo zat het in mn hoofd aangezien ik aan zijkant en achterkant weinig ruimte heb en aan bovenkant al helemaal niks .Dimension (H x W x D) 600 x 245 x 625 mm (23.6 x 9.6 x 24.6 inch)

iemand die even hier kan kijken Bjorn3d.com -Thermaltake Armor+, Satisfying Your Daily Tech Cravings Since 1996 en iets geniaals kan verzinnen mischien :p,het lijkt er op dat deze kast meer ruimte heeft bovenin dan die andere armor kast.

Eerste link werkt niet, en vergeet die stealth.
Een TFC of een Thermochill hoef je nooit te vervangen. En een radiator gaat niet kapot, tenzij je erop gaat springen en gaat bewerken met een schroevedraaier.

Een 240 model van bovengenoemde is beter dan een 360 stealth.

Je hebt 4 opties.
1. Bovenin, (met optie voeding naar de bodem)
2. Op de grond.
3. In je drivebays (voorkant)
4. Buiten.

Persoonlijk zou ik kijken naar een oplossing op de vloer, er zijn vast wel buildlogs van die TT armour ergens.
Overigens die GTZ en Supreme zijn beide Injectie bloks, die leven het liefst alleen of met een ander blok.

Laatst bewerkt:
Welke 240 raad je mij dan aan? fart

deze is in de aanbieding TFC Xchanger 240 Double

Freddy had een mooie 5.25 bay oplossing daar heb ik er toch 7 van in die kast.
Dat lijkt me ideaal en dan hoef ik ook maar 2 fans erop te zetten.
Mn setup word dan cpu nb mem.
en koop dan denk ik die aircooler van scythe voor mn 4850 x2

Scythe Musashi SCVMS-1000

Laatst bewerkt:
Ik zou je geen 240 aanraden, dat was puur ter illustratie waarom je die stealth niet moet nemen.

Een van de 2 die ik genoemd heb, en dan alleen je graka en cpu koelen.
Die discussie over Flex II koelen kun je hieronder nog eens nalezen, en NB kun je een mooi passief blokje op zetten van 16 euro en dan een fannetje op 7 volt die airfllow geeft op je ram en NB.

ok dus samengevat heb ik dus dit nodig:
360 rad op bodem of voorkant kheb 7 5.25 bays hoeveel houd ik er nog over dan in zon kast :p

Radiator 1x TFC Xchanger 360 Triple
Fan 3x YATE LOON 120mm - D12SL-12
CPU Block 1x EK-Supreme Plexy
CPU Backplate 1x EK-Backplate
Reservoir 1x XSPC UV Blue 5.25 Single Bay Reservoir of XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump dan heb ik ook geen pomp + top nodig
Pomp 1x Laing DDC-1PLUS 12V
Pomp Top 1x OCLabs XPTop Laing DDC Top
Pomp Bevestiging 1x Laing Silencer Set
Slang 2x 1 meter Feser HighFlow - 1/2ID 3/4OD - Carribean Blue
Koelvloeistof 1x Feser One (kleur naar wens)
Fitting 8x 13MM (1/2) High Flow Fitting, inschroef G1/4
Slangklem
8x TFC Herbie Clip Nylon Black

xspc-ddc-res2-l.jpg

:038::038::038:

Ik heb ooit 2 bay reservoirs gehad en ze hadden allebei de volgende problemen.

1. Ze maken herrie (klotsen etc)
2. Bleeden slecht (bubbels uit je loop)

XSPC res top;

1. Makkelijk te vullen.
2. Een van de best presterende custom tops.
3. Hoeft geen apart reservoir te kopen (of custom top)
4. Compact.
5. Kaas.

De spullen die je gekozen hebt zijn prima alleen vergeet dat bayreservoir, dat zijn ondingen.
Neem de XSPC res-top zoals hierboven staat afgebeeld, deze komt erg goed uit de test.

Dan die rad, die TFC is wel goed maar veels te duur, XSPC heeft een nieuwe reeks rads uitgebracht, de RX serie, deze zijn erg goed en veel goedkoper als die TFC rads.

Vandaag alles besteld bij highflow.

EK-Supreme Plexi 1
13MM (1/2) EK High Flow Fitting - G1/4
Feser One Cooling Fluid - UV BLUE 2x
TFC Xchanger 360 Triple
XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump
Noctua 120MM NF-P12 1300RPM
Anti Knikveer 19.1MM (1/2) UV Red PrimoChill 2x
UVR PrimoChill Clip / Slangklem (1/2) kunststof UV Red 6 x
Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - CLEAR / BLUE 2 x

ben alleen vergeten slangeklemmen te halen voor me memory maar dr zitten slangen bij en een soort koppelingen ofzo ga straks wel ff googlen.

mn tt armor + is vandaag binnen gekomen jesus wat een apparaat :p

ben van plan om een builderslog te maken moet alleen ff webspace hebben die mn pics host.

Jullie horen nog van mij iedereen bedankt voor zn info en weetjes het word zeer op prijs gesteld.

Morgen hoop ik dat mn grootscheeps project begint eerste keer wc inbouwen, spannend !

Onze lokale pc supplier komt ook helpen die wil het heel graag zien en is er helemaal weg van dus mogelijk weer een klant voor highflow :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
G SSD niet toegankelijk na overzetten naar nieuwe pc Problemen & Oplossingen 4
S Nieuwe EKWB Direct Die blokken Waterkoeling 2
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build 😀 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Computex 2018, nieuwe speeltjes Hardware & Software 8
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DBRichard Nieuwe DBR website! Algemene Discussies 3
Heineken Nieuwe pomp maakt raar geluid Problemen & Oplossingen 4
Freddy Nieuwe Cablemod kabels en kits! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan