Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja dit moet wel werken zo ja Ja ik heb de tvbox direct op de managed switch staan Dit doe ik met 2 Multiports Powerline Adapters van TP-Link, 1 in de meterkast en 1 bij de tv.Maar ik kan geen Netflix op mijn huidige tvbox afspelen (2 jaar oud inmiddels). Ik gebruik hiervoor een PIPO7 bij de tv die ook aangesloten is op de Powerline Adapter. Om internet signaal te krijgen heb ik in de meterkast een LAN Switch-Box gesplaatst.In de SwitchBox komen 2 LAN kabels: 1 van de router met internet en 1 van de Switch met alleen TV. Hier kan ik dus bepalen welk signaal ik naar de PowerLine adapter wil laten gaan. En aangezien ik 1 multiport Powerline adapter bij de tv heb kan ik daar 2 LAN kabels in drukken. 1 voor de tvbox, de andere voor de pipo....Met de TV boven wordt het wel wat lastiger inderdaad. Ik gebruik mijn laptop op via HDMI naar de TV boven en kijk via iptvonline.nl tv. Ben van plan om daar ook een minipc neer te zetten met muis en tobo, heb ik mijn laptop ook niet meer nodig.
Ja dit moet wel werken zo ja
Ja ik heb de tvbox direct op de managed switch staan Dit doe ik met 2 Multiports Powerline Adapters van TP-Link, 1 in de meterkast en 1 bij de tv.
Maar ik kan geen Netflix op mijn huidige tvbox afspelen (2 jaar oud inmiddels). Ik gebruik hiervoor een PIPO7 bij de tv die ook aangesloten is op de Powerline Adapter. Om internet signaal te krijgen heb ik in de meterkast een LAN Switch-Box gesplaatst.
In de SwitchBox komen 2 LAN kabels: 1 van de router met internet en 1 van de Switch met alleen TV. Hier kan ik dus bepalen welk signaal ik naar de PowerLine adapter wil laten gaan. En aangezien ik 1 multiport Powerline adapter bij de tv heb kan ik daar 2 LAN kabels in drukken. 1 voor de tvbox, de andere voor de pipo....
Met de TV boven wordt het wel wat lastiger inderdaad. Ik gebruik mijn laptop op via HDMI naar de TV boven en kijk via iptvonline.nl tv. Ben van plan om daar ook een minipc neer te zetten met muis en tobo, heb ik mijn laptop ook niet meer nodig.