Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De reden dat ik de Experiabox V9 heb overgeslagen is gewoon omdat de R7800 gewoon veel sneller is en omdat ik mijn NAS via buitenaf dan gewoon kan benaderen. Experiabox is zover dicht getimmerd dat ik er gewoonweg niets mee kon, ip doorverwijzingen etc werkte voor geen meter! De belabberde WiFi eveneens een doorn in het oog.Weet niet of 2 bedrade accespoints voor wifi veel invloed op de snelheid heeft, maar de 5GHz is echt super (voor de apparaten die dat aan kunnen dan).Voordeel van de VLan's scheiden is dat iptv verkeer en internet dataverkeer van elkaar worden gescheiden wanneer het over dezelfde kabel gaat. Ze willen elkaar wel een in de weg zitten. Als je bvb aan het downloaden bent en wordt over dezelfde kabel een HD film gekeken, dan kan er soms een dip in komen in je download.Ik heb toevallig dezelfde managed switch als in het voorbeeld en heb dezelfde VLAN configuratie ingesteld als in de link hieronder:Switch configuratie | netwerkje.comWerkt super! Nooit problemen ermee.Ik zeg niet dat je het zo moet doen, maar ik kan weldegelijk de router aanraden!
De reden dat ik de Experiabox V9 heb overgeslagen is gewoon omdat de R7800 gewoon veel sneller is en omdat ik mijn NAS via buitenaf dan gewoon kan benaderen. Experiabox is zover dicht getimmerd dat ik er gewoonweg niets mee kon, ip doorverwijzingen etc werkte voor geen meter! De belabberde WiFi eveneens een doorn in het oog.
Weet niet of 2 bedrade accespoints voor wifi veel invloed op de snelheid heeft, maar de 5GHz is echt super (voor de apparaten die dat aan kunnen dan).
Voordeel van de VLan's scheiden is dat iptv verkeer en internet dataverkeer van elkaar worden gescheiden wanneer het over dezelfde kabel gaat. Ze willen elkaar wel een in de weg zitten. Als je bvb aan het downloaden bent en wordt over dezelfde kabel een HD film gekeken, dan kan er soms een dip in komen in je download.
Ik heb toevallig dezelfde managed switch als in het voorbeeld en heb dezelfde VLAN configuratie ingesteld als in de link hieronder:
Switch configuratie | netwerkje.com
Werkt super! Nooit problemen ermee.
Ik zeg niet dat je het zo moet doen, maar ik kan weldegelijk de router aanraden!