Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hoi beste mede flowers,Voor thuis ben ik op zoek naar een nieuw WiFi netwerk.Mijn huidige setje bestaat uit:Experiabox v9, dient puur als modem en dhcpFritzbox 7390, verzorgd op dit moment de wifi ( maar is niet helemaal goed meer volgens mij)Fritzbox 300e brigde, extra op de eerste verd. (Deze kan ook weg is maar single band)Nu zou ik graag een goed 2.4 en 5ghz WiFi willen. Ik heb nog een tplink repeater liggen, deze gaat straks in het tuinhuisje als extra.Nu weet ik niet of ik 2 acces points moet nemen of iets anders, en welk merk goed is.Ik hoop dat één van jullie kan helpen, alvast bedankt.
Hoi beste mede flowers,
Voor thuis ben ik op zoek naar een nieuw WiFi netwerk.
Mijn huidige setje bestaat uit:
Experiabox v9, dient puur als modem en dhcp
Fritzbox 7390, verzorgd op dit moment de wifi ( maar is niet helemaal goed meer volgens mij)
Fritzbox 300e brigde, extra op de eerste verd. (Deze kan ook weg is maar single band)
Nu zou ik graag een goed 2.4 en 5ghz WiFi willen. Ik heb nog een tplink repeater liggen, deze gaat straks in het tuinhuisje als extra.
Nu weet ik niet of ik 2 acces points moet nemen of iets anders, en welk merk goed is.
Ik hoop dat één van jullie kan helpen, alvast bedankt.