Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daarop sluit je de 3 fans die op de radiator gaan, je kan de fans dan dus ook gelijk reguleren.
Als je bijvoorbeeld alleen maar aan het internetten bent, kan je de fans op een lage toerental laten draaien, scheelt energie en voornamelijk geluid
Ga je gamen, draai je de fans harder.
Een fan die in jouw kast zit, bijvoorbeeld de rear fan, die kan je op jouw CPU cooler aansluiting doen van jouw moederbord.
Dan heb je dus ook geen last van dat de PC niet wilt opstarten, omdat die de fan niet detecteert.
ik wil eigenlijk geen bay fan controller hebben omdat ik dan het (strakke) voorkant kwijt ben.
Is er geen optie om gewoon zo'n plaatje achterop me kast te plakken met die 12 fan aansluitingen eraan ?
want idle draaien die fans ook niet hard toch van Noctua ??
Dat is echt een kwestie van smaak, je kan daarvoor het beste de "Buildlog&Gallery" forum doornemen met topics van systemen van andere mensen.
En dan kijken wat jij het mooiste vindt
is het mogelijk om gelijk een 90 grade bocht op je pomp te zetten ?
ik heb namelijk het probleem dat het pompje te groot is nou niet het pompje maar + de fittingen word hij te hoog?