Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jullie vergeten de lekkerste energy lan drank BAWLS wie dat ooit gedronken heeft weet waar ik het over heb had in de middag 2 flesjes a 0.5L en de volgende ochtend kon ik pas slapen was helemaal hyper is echt de super lan drank
Jullie vergeten de lekkerste energy lan drank BAWLS wie dat ooit gedronken heeft weet waar ik het over heb had in de middag 2 flesjes a 0.5L en de volgende ochtend kon ik pas slapen was helemaal hyper is echt de super lan drank
die burn intense energy shot mag je er maar twee van per dag
zelf aardig tik van dat fles over gehouden had al 2 blikjes energy drank op denk probeer dat ook heb toen met hartklopppingen op de bank gezeten en met pijn in me borst en leef toch verder best gezond.
sport regelmatig en wandel veel met me vriendin dus wat dat betreft vind die shot maar gevaarlijk
Als iemand nog een tip heeft voor een lekkere/goede energy drink/snoep voor de zware uurtjes modden/gamen, graag even laten weten.
Dan kijken we of die ook in de shop kan