• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

DutchMicro Dutch-Micro Dutch_Micro heb ik gekozen toen ik voor het eerst online ging spelen ( Counterstrike ).
Er was in die tijd ook een internetshow "Pure Pwnage" en daar hadden ze het over het vingerwerk in games dat "Micro" hele.
Snap nu dat het in RTS gebruikt word voor de controle van je leger, maar blijf het WASD enz. werk ook gewoon zo noemen.
Dutch lijkt me duidelijk.
Sinds dien is mijn game naam onveranderd gebleven.
Is nu mijn nickname voor alle pc gerelateerde dingen.
 
Toen ik in 1995 naar de opleiding Technische informatica te zwolle ging, bleek er nog een plaatsgenoot bij me in de klas te zitten.
Na een maandje of 2 vertelde hij dat hij aan online gaming deed (Turok 2)
Ik dus ook installeren en knallen met mijn 36k6 :)
Had alleen nog een nick nodig, die wist hij wel !
Ik ben niet zo groot (1.72m) en was nogal een etterbak in de klas, dus hij bedacht "Leprechaun"
Toen waren gare tekens nog in dus :
"-|L3pR@cHAuN|-" in Turok 2 - Quake 2 - Quake 3 - UT2003
"|L3P|" in Counterstrike 1.3 UT2k4 etc
"l3p" in Counterstrike 1.6 COD en alle fora.

Ik game dus nu al zon 15 jaar online :)

Leuk zon naam ontwikkeling. Wat ben je relatief laat gaan cs-en, ik speelde sinds beta 5 ofzo, de leukste was 6.1: kon daar met de colt nog zoomen en had vet voordeel met sommige guns inncombinatie met lage ping (kabel was nog niet standaard)
 
ik gebruik nu al zo een 8 jaar de nickname killerbee.

ik begon met online gamen toen net counterstrike 1.6 uitkwam (1.5 nog net meegemaakt)
en ik had net een docu gezien over killerbee's en dat leek me wel vet :p

Gebruik bij starcraft 2 de naam SuperDudeMan en denk dat dit mijn primaire nickname word aangezien Killerbee veel voorkomt en ook vaak bezet is.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Dat ik zo laat begon kwam omdat ik nog helemaal into Turok2 was :)
Ik was daar clanleader van 1 van de beste clans van de wereld (Relatief klein online spel)

dat spel ken ik niet :) ik was helemaal into cs :) ook een goede clan was abc... speelde altijd op de dog servers (kent iemand die nog? van euronet was dat); heb zelfs een keer een trui gewonnen :D aaaah good old times :D
VOnd cs minder worden toen het TE populair werd, te veel cheats en eikels op de servers, daarbij ging het te veel tijd kosten om de skills zo goed te houden dat ik mee kon blijven doen (blijft een oefenkwestie :D)... wel nog de source versie gespeeld maar inmiddels over op andere games (l4d-2 is erg grappig bijvoorbeeld).
 
Dat ik zo laat begon kwam omdat ik nog helemaal into Turok2 was :)
Ik was daar clanleader van 1 van de beste clans van de wereld (Relatief klein online spel)
haha dat spel ken ik! :D maat van me speelde het altijd toen ik op de basisschool za xD, weet alleen niet wat zijn naam was.

afijn,

Heb mijn nickname ook alweer een tijdje. Ik weet niet meer precies hoe ik erop kwam. Ik geloof dat ik iemand in een call of duty 1 pub zag spelen met de naam sh33p. Dit bracht mij op het idee onder ch1ck3n te gaan spelen, wat een tijd later gewoon chicken is geworden. :p
 
belachelijk oud topic dat eerder genegeerd blijkt afgaand op datum laatste reactie, maar gezien ik niet goed weet wat doen en daarmee maar op dit forum sta te lezen enz...

KWieri1985,
1985, omdat ik simpelweg geboren ben in... 1985
KWieri komt uit schooltijd (en gebruik ik voor bijna alles, al dan niet met de "1985" erbij).
simpelweg groepje met meerdere personen genaamd Kevin (de K) wat erg vervelend is als men plots "Kevin" roepen :)

zo werd dat meestal de achternaam (al dan niet afgekort) en werd het dus Tosse, Vranckx, Fille en Wierinckx.

ex haar broer is dan stap verder gegaan en van Kevin (als ik alleen was) en Wierinckx in groep "Kwieri" gemaakt.

Meestal laatste schrijfwijze, soms maak ik van de 2de letter dan ook hoofdletter omdat dit van mijn naam komt.
 
DBRichard heb ik als korte versie van Designs By Richard, een naam waar ik veel andere dingen onder doe en het werkte hiervoor ook prima.

De naam die ik hiervoor gebruikte zal ik niet noemen maar ik had ook ooit de naam Wolvenring1 omdat iemand een Runsecape account voor me maakte en Wolverine niet wist te spellen :sarc:
 
Oeh, dit topic heb ik nog niet gezien (of het is al zo lang geleden dat ik er heb over gelezen)
Wel: CDA441 heeft helemaal niets te maken met het Christen Democratisch Appel.

Ik had geen nickname die leuk genoeg klikt, vroeger zat ik in een gaming clan (van mijn broer) en mijn nick was dan JOC-Backupman.
In-game namen veranderen ook soms per spel, zo noemde ik ook Sku11****3r, maar dat is er wat over :sarc: Goggerbogger en nog een paar namen waar ik niet meer op kan komen.

Dus hoe kwam ik op CDA441? Simpel: men balt 2 vuisten en laat je linkervuist en daarna je rechtervuist vallen. Toevallig viel deze op de letters CDA en op de cijfers 441.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
J Hoe waterblok schoonmaken? Waterkoeling 2
T Hoe kopier en plak ik in dit forum HighFlow Forum 3
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Hoe Corsair Vengeance Heatspreaders verwijderen? Waterkoeling 27
W Hoe aan te sluiten: Aquaero 6 controller en Alphacool pomp Waterkoeling 0
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
P Hoe vergroot ik mijn wifi signaal? Hardware & Software 7
J WiFi (hoe (on)gezond is t?) Nieuws en Sport 9
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
cederieck Knik in loop Hoe los ik dit op ? Waterkoeling 6
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
ChillPascal Hoe een custom powerswitch aansluiten Handleidingen en Installatie Tips 18
Arniebomba GTX680 DCUII SLi WC setup, hoe afstand overbruggen? Waterkoeling 8
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
Stephan---pro Hoe bevestig je noppenschuim? Problemen & Oplossingen 3
canonchiel Hoe moet ik mijn wc set aansluiten Waterkoeling 10
T Hoe vraag ik een RMA aan? HighFlow Webshop 3
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
Sw333t Vraagje over reference gpu (en hoe die te herkennen voor aanschaf) Hardware & Software 10
O Hoe Bitspower D5/MCP655 Dual Top in de kast monteren? Handleidingen en Installatie Tips 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
T1mmy Hoe een fan controller demonteren ? Cases en Modding 7
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
S Heatkiller 3.0 NICKEL hoe schoonmaken? Waterkoeling 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan