• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nexdominus's pc

het ouderwetse onderdeel voor onderdeel overclocken ;)
ofwel eerst je max fsb bepalen door je cpu en geheugen multi laag te zetten... enz enz met je geheugen en cpu ;)
 
ja maar je moet ze ook eerst 1 voor 1 proberen....
zodat je zeker weet als je niet verder komt dat dat je maximale fsb is (en je dat in je achterhoofd kan houden voor je eind overclock)
dus alle setting helemaal laag en alleen langzaam stapje voor stapje je fsb omhoog (zodat je zeker weet dat ALS je niet meer stabiel bent dat dat je maximale fsb is)
en zo moet je dat met al je setting doen...
 
Fancontroller, wat kabels en niet te vergeten de Kitkat zijn vandaag binnen gekomen. :)

00001-1.jpg


00002-1.jpg


00003-1.jpg
 
Tja, komt vaak voor bij gekleurde vloeistoffen :) af en toe zie plaatjes langs komen waarbij de hele waterblokken vol zitten met een dikke gekleurde drab. Heb je je radiator & blocks goed door gespoeld met demi water van te voren? Mocht je er last van houden is een filter idd geen overbodige luxe ;)
 
Ik heb mijn CPU gelapped en de nieuwe EK supreme hf gemonteerd.

Hier een paar foto's:

00002-2.jpg


00008-1.jpg



mijn temps waren eerst:
44 graden idle
64 graden stressed
1.51v

En nu:
29 graden Idle
42 graden stressed
1.51v

Het was dus wel de moeite waard :)

Ik zit nog wel met een probleem, mijn North bridge en south bridge worden beiden 50 graden idle en stressed 60+ graden :S
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Nexdominus Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan