Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dus als je hoe meer onderdelen je in je geheele loop hebt (mobo gpu alles) heb je meer flow nodig dus neem je een met meer sleuven, maar als je een cpu only loop hebt neem je die met weinig
Klopt, dat is de beste plaat die je kan kiezen, ongeacht je situatie. Zelfs met die plaat heeft hij een betere flow dan de HK LT/Cu, en de performance is ook een stuk beter (zie Vapor's test op XS voor meer info).
Ziet er mooi uit vind ik met dat logo er in die grote op.
Ik neem aan dat het intern helemaal hetzelfde is gebleven en geen invloed op de prestatie zal hebben. Bij het topje van de koperen versie is dat ook het geval.
Ik vind die nieuwe top zeer mooi.
Weet iemand of ik mijn huidige Supreme HF een Top upgrade kan geven.
De Top en Mountingplate lijken wel te kunnen maar waar haal ik die schroeven dan vandaan?
Net deze plexiversie gemonteerd maar geen led gat te bekennen, je ziet ze wel op het plaatje van EK (zie hierboven), vage shit
(zouden links moeten zitten dus)
performance is wel toppie , maar toch ff EK gemaild en gevraagd hoe en wat met die gaten want ik wou er toch graag wat led's in hebben.
Update:
Antwoord gehad van EK inmiddels, ze wisten ook niet hoe het kon dat er geen gaten in mijn top zaten aangezien alles met CNC-machine gedaan word.
Hij zou mij een nieuwe top met gaten toe sturen ter vervanging, superservice
Heb EK even gemaild over de compatibiliteit van de nieuwe tops met de vorige versie van de Supreme HF.
De Top is gewoon compatible, je moet alleen ook een andere mountingplate en schroeven hebben.