Het word de TJ07
) (nu nog men vrouwtje zo ver krijgen)
had eerst een zeer slecht gevoel ivm met men kast n u dat het in orde komt en ik hem kan schenken aan iemand die dit als een een godgeschenk ziet , heb ik er een leuk gevoel aan over .
uhm, op de site van de fabrikant?
Zijn soldam windy cases, geloof dat ze failliet waren en weer een doorstart hebben gemaakt.
Je kunt alleen bestellen en versturen in japan.
Dus ik weet niet hoe goed je japans is, maar ik zou maar een vriendinnetje (of vriendje wat je wilt) zoeken in nippon.
Of misschien even hard gay bellen. Wwwwwoooooooooooooo!!!!!
:033::033:
Beste Collega's op highflow.nl
Andere concept /gedachten voor men build (title en idee komt van vhrgamer :031
Al weet hij het zelf nog niet :icon_eek: .
Nu Heb Bitpower gemaild met de vraag om hun Logo te gebruiken .. Om het in te graveren op 44 mm de sidewindow with smoked efect .
Het idee die ik heb is al volgt.
Weg cosmos s .Welkom TJ07 ...
Weg zelf spuiten .Welkom Murdermod ...
Weg single 360
radiator.Welkom 2 x 360
radiator
Weg Evga concept .Welkom
Bitspower
Nu een paar vraagjes
1: 2 x 360 radiatoren aan elkaar gelinkt onderaan de TJ07 moet lukken? (moet er ook nog een voeding in
corsair 100hwx)
2: die 2 x radiatoren en een MCP 655
pomp kan gaan ?
3: welke verbings stukken neem ik het best om de twee radiatoren te linken
4: Welke HD brackets raden jullie me aan om te gebruiken om men HD schijven (2x velocityraptors 300gb elk en 1 x Black caviar) in het bracket behuizing verticaal te hangen .. Had gedacht voor men Caviar Backets that ook passief koelen
5: Het beste beginnen Van
pomp naar------>? beste koeling
en hier wat foto's tot nu toe
enne wat denken jullie van het concept tot nu toe.
en er is toch iemand die speels is
En op anvraag het fillgaatje van de gewezen cosmos s (trouwens heb onderdelen te koop van de cosmos s inclu de zijpanelen)
Het is niet veel van een update imv met het bouwen zelf , Maar het is toch iets he
Cheers