Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel Lian Li's zijn prachtig, MountainMods vind ik persoonlijk weer lelijk..smaken verschillen inderdaad
MurderMod is weer wel vet, maar dat is hoofdzakelijk vanwege het feit dat de TJ07 op zich al enorm mooi is, ook zonder MM-onderdelen is het een pracht van een kast. (Heb zelf enorm zitten twijfelen over de aanschaf van een TJ07, maar toch maar bij de Cosmos gebleven die ik al had staan...)
Maar goed, ik (we) wacht(en) wel af wat er allemaal van komt, aan de hardware zal het in ieder geval niet liggen, dat zit wel snor
k heb al van gisteren de Classified binnen, niks dan boot problemen, ook al is hij op stock speed, man man man.
Al een nieuwe bios geflashed en nog problemen, moet telkens een 20min wachten eer hij WILT opstarten,, anders niet.
direct beta bios flashen, hopelijk is boot probleem dan weg.
Trouwens over de TEC mounting gesproken, nieuwe tekening in solidworks is klaar van nieuwe cpu cooler, ze gaan er deze week aan beginnen frezen.