• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

NesteQ RubberScrew magnet gebruiken met EK d5 top SCQ

Ahtlon

New member
Hoi, een vraagje , ik heb een 900D case en wil de pomp beneden zetten, nu wil ik niet gaten gaan boren, had hier voor een shoggy sandwich voor liggen, maar toen zag ik dat ik ook nog een setje NesteQ RubberScrew magnet had liggen. Nu wou ik deze bevestigen op het plaatje waar de EK top met de D5 pomp wordt op gemonteerd. Dus 2 magneten met een boutje vast maken aan het EK plaatje en de acatel top en de andere 2 met een boutje en moertje vastzetten in de ander 2 gaten. Nu kan dit kwaad voor de D5 pomp, daar het om magneten handeld. Hier een voorbeeld wat ik bedoel. [h=1]Naamloos1.jpg[/h]
 
Dat gaat geheid problemen opleveren. Niet alleen omdat een D5 wat krachtiger is dan een ventilator en dus zullen die magneten al gauw niet sterk genoeg zijn om de boel op hun plaats te houden, maar ook omdat een pomp (D5 of DDC) werkt door middel van magnetisme.

Ik zou toch kiezen voor die gaatjes.

Wil je echt niet boren:

En anders wordt het gebruik maken van een (UN)Designs bracket (deze) en monteer je deze op een ventilator door middel van een van deze brackets (afhankelijk van fanmaat): 120mm of 140mm.
 
Laatst bewerkt:
Heb de EK-UNI Pump Holder 120mm FAN en de EK-UNI Holder D5 V2 bestelt, kan deze onder langs de Hdd cage plaatsen, hier is plaats voorzien om 120 en 140 fans te plaatsen. Gaat dus rechtstreeks op de plaats bevestigd worden , dus heb er ook wat schroefjes en moertjes bij bestelt, zijn allemaal M4 en omdat ik toch aan het bestellen was, heb ik ook even de EK-D5 Cover Kit Black Acetal mee bestelt, zo krijgt de aqua computer D5 pompje met EK X-top CSQ een mooi uitzicht.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t Nesteq FanMax 8-Channel Fan Controller, Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan