• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nero burning process failed

Fuwa Fuwa

New member
Ik heb de laatste tijd alleen maar die error gekregen, daarvoor deed hij het altijd.

Bepaalde bestanden willen dan bijv. niet meer afspelen op de DVD.

Ik heb eerst Nero Express gebruikt, daarna Nero 10, verschillende DVD branders, maar krijg steeds die error. :doubt:

Ook heb ik de snelheid op minimum, automatic en safe mode geprobeerd en ook die allemaal helpen niet, heb nu dus meer dan 10 DVD's van 4,7 GB verspild.. :cry:

Please help,, :praygod

Welke andere dvd-brand software raad jij mij zoal aan? Ik heb namelijk geen idee welke ik dan zou moeten gebruiken. :p Ik draai overigens op Windows 7 64-bit.

Helaas heb ik geen DVD+RW hier liggen. xD Dus ik moet altijd maar "onveilig" gokken welke settings nou goed zijn. :p

Yup inderdaad, die kwam ik lang geleden ook al tegen. In de toen ik nog XP gebruikte.

Deze programma is inderdaad veel beter.

Het kan snel branden, is geen zwaar programma in tegenstelling tot Nero.
Het is ook niet groot, Nero pakt alweer een paar GB's van je hardeschijf af. >.<

Dus ik zou deze programma eigenlijk aan iedereen aanraden, ook voor de mensen die een Superb L33T øwnage computer hebben. :)

Terug
Bovenaan