Sw333t I Love my NUC 15 november 2010 #101 Ja, maar dat moet je toch eerst wat centen bij elkaar geraapt hebben voordat je die kan kopen lijkt mij.
Ja, maar dat moet je toch eerst wat centen bij elkaar geraapt hebben voordat je die kan kopen lijkt mij.
K Kamuchi Member 15 november 2010 #104 iets minder maar yep nog steeds 30 euro goedkoper dan een gemiddeld spel wat je maar een weekje of 2 speelt en paar duizend goedkoper dan een pc
iets minder maar yep nog steeds 30 euro goedkoper dan een gemiddeld spel wat je maar een weekje of 2 speelt en paar duizend goedkoper dan een pc
Sw333t I Love my NUC 15 november 2010 #105 Klopt, maar aangezien ik de pc al heb en de betreffende game gratis is.. rij ik die 6 maanden wel door .
Klopt, maar aangezien ik de pc al heb en de betreffende game gratis is.. rij ik die 6 maanden wel door .
K Kamuchi Member 20 november 2010 #106 ben er dik 2 uur mee bezig geweest, maar dit is het resultaat! krijgt behoorlijk wat bekijks tot het punt dat sommige me proberen te rammen omdat ze denken dat het een cop car is, wat dus een behoorlijk compliment is :081:
ben er dik 2 uur mee bezig geweest, maar dit is het resultaat! krijgt behoorlijk wat bekijks tot het punt dat sommige me proberen te rammen omdat ze denken dat het een cop car is, wat dus een behoorlijk compliment is :081:
Sw333t I Love my NUC 20 november 2010 #107 Whaha, ik snap dat ze je willen rammen. Wat een strakke "cop" car .
G gertsoenen Junior Member 28 december 2010 #108 heb het ook ff gespeeld , maar na 2 weken begon het me wat te vervelen^^
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 11 januari 2011 #112 Speel het ook niet meer. Meer van hetzelfde na een tijdje. En voordat je bij de 3de klasse bent... duurt mij allemaal net iets te lang.
Speel het ook niet meer. Meer van hetzelfde na een tijdje. En voordat je bij de 3de klasse bent... duurt mij allemaal net iets te lang.
K Kamuchi Member 11 januari 2011 #113 Ditto, al 2 maanden kritieke bugs en log aleen in als ik zin heb om een puinzooi op de weg te maken
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 8 maart 2011 #114 Toen straks weg eens ingelogd. Er is nu ook een day/night systeem en 'schade' aan de auto's. Schade is alleen zichtbaar op een meter in beeld zover ik kan zien. Toch wel grappig wel weer eens rond te rijden.
Toen straks weg eens ingelogd. Er is nu ook een day/night systeem en 'schade' aan de auto's. Schade is alleen zichtbaar op een meter in beeld zover ik kan zien. Toch wel grappig wel weer eens rond te rijden.
The_Saviour# Deus Ex Machina 2 mei 2011 #117 Ja ik, echter speel ik niet omdat ik graag met mijn gamepad wil spelen en dit spel dat niet ondersteund.
Ja ik, echter speel ik niet omdat ik graag met mijn gamepad wil spelen en dit spel dat niet ondersteund.
Sw333t I Love my NUC 25 mei 2011 #118 Zijn er nog mensen die NFS World nog spelen? Of ben ik de enige nog?