• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Need for Speed Rivals.

Ludwig

Member
need-for-speed-rivals-21192-1920x1080.jpg


Need for speed Rivals is al een poosje uit en persoonlijk vind ik het een erg leuke game. Ik heb weer dankzij
Rivals weer het gevoel van Need for speed terug van een game die ik eerder op de PS2 heb gepeeld, of was het toch de PS 3? In ieder geval weer vanwege de politie en de grote open wereld vor races en achtervolgingen.
Ik kan deze game zeker aanraden als je de eerdere games van need for speed met cops leuk vond.

Een aantal dingen moet je wel even weten, ik geloof dat alleen de xbox contoller rop de pc werkt en je kunt de knoppen niet veranderen. Stuurtjes schijnen ook niet te werken maar ik weet niet 100% of dat ook met alle stuurtjes zo is?

Have fun !!
 
ik heb zelf ook alle spellen gespeelt tot nu toe van nfs en tijdje terug ook rivals, erg mooi spel moet ik zeggen en erg leuk.
hoop alleen dat er weer een vernieuwde versie komt van underground dat je allemaal bodykits kan toepassen en uitlaten etc.
 
Klopt die zijn ook erg vet. Heb weer eens een review geschreven over deze game maar dan een goede pc reveiw omdat ik de fps cap er af heb gehaald anders vond ik de gameplay een stuk minder soepel en was de review ook niet zo goed.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
DieHard Need For Speed Most Wanted 2012 Gaming 6
Das Experiment Need for Speed World Gaming 146
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
T hi Freddy ,, sorry but I need your help again :D International Forum 1
T need help with shipping method to my country ( Saudi Arabia )! International Forum 5
Sw333t Game pc opbouw, need help Hardware & Software 44
T Een nieuwe set. What do u need? Advies Waterkoeling Setup 10
Jason Be Quiet! Light Wings 120mm & 140mm PWM High-speed - Triple Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 geforce rtx 2080 gaming x trio, current clock speed is 435Mhz, is dit te laag? Overclocking 3
S aquastream xt speed control ? Waterkoeling 0
Sw333t [VERKOCHT] 2x be quiet! Shadow Wings 120mm Mid-Speed Verkocht 2
B speed reduction cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t CM Storm Speed RX Mousepad medium HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
H Trieb's HIGH speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Fuwa Fuwa Upload speed goes insane~ Algemene Discussies 3
K Lian li PC-P60 fan speed controller. Problemen & Oplossingen 3
R HD5970, waar fan speed/snelheid aan te passen? Hardware & Software 11
Alex High speed Gentle Typhoons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
S Laing D5 fixed speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
G Antec "3 speed" fans Overige Koeling 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan