• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Need For Speed Most Wanted 2012

DieHard

Twello, GLD
Heee,

Ik heb nu dus een paar dagen mogen genieten van Need For Speed Most Wanted 2012 en ik wil wel graag jullie mening horen over dit (naar mijn mening) supervette spel.

Vergeleken met de vorige need for speeds vind ik dat ze bij deze wel alles eruit hebben gehaald. (the run, hot persuit)
De graphics zijn subliem, echt heel mooi. De wegen en de auto's zijn perfect afgewerkt naar mijn mening. Ze hebben vooral veel aandacht besteed aan de koplampen dit keer!

Ik heb onderhand al 27 van de 41 auto's uit de supergrote map ontdekt en ben nog steeds opzoek naar de resterende 14.
De map vind is velen male groter als de eerdere NFS mw en wat ik leuk vind is dat je steeds nieuwe dingen en gebieden ontdekt.

De besturing is wel even wennen aangezien ik meestal game'de op een bedrade xbox360 controller en ik de besturing op de controller enigszins irritant vind. Op toetsenborden spelen is in dit geval een betere oplossing.

Hier dus kort even mijn mening van het spel :) ik vind het sowieso een aanrader om te kopen en ik ga er ook nog vele uren speelplezier aan beleven!

Graag hoor ik jullie mening van de nieuw NFS MW 2012

http://www.youtube.com/watch?v=JlN_tKqhzww
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog niet echt naar gekeken, ga ik binnenkort nog eens doen.

Wat ik wel van een kennis hoorde is dat hij de feeling met de auto enorm miste, maar inderdaad qua graphics zag het er mooi uit. Voor de rest weet ik ook niet of hij met of zonder stuur speelt en de rest van de hardwarespecs, dus in hoeverre dat het klopt wat hij zei weet ik niet.
 
Ik mis de garage van het vorige deel heel erg. Toen kon je auto's en upgraden unlocken/kopen met geld.
Nu moet je ze unlocken in races, erg jammer.
Of mis ik iets? :p

Zelf race ik enkel met m'n camaro ss :sarc:
 
Ik mis de garage van het vorige deel heel erg. Toen kon je auto's en upgraden unlocken/kopen met geld.
Nu moet je ze unlocken in races, erg jammer.
Of mis ik iets? :p

Zelf race ik enkel met m'n camaro ss :sarc:

Daar maak je een goed punt.
Wel jammer dat er inderdaad geen garages zijn.
Momenteel heb ik 27 auto's geunlocked door puur te zoeken.
De auto's waar ik momenteel veel in rij zijn de impreza, GTR en de Evo X :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ludwig Need for Speed Rivals. Gaming 4
Das Experiment Need for Speed World Gaming 146
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
T hi Freddy ,, sorry but I need your help again :D International Forum 1
T need help with shipping method to my country ( Saudi Arabia )! International Forum 5
Sw333t Game pc opbouw, need help Hardware & Software 44
T Een nieuwe set. What do u need? Advies Waterkoeling Setup 10
Jason Be Quiet! Light Wings 120mm & 140mm PWM High-speed - Triple Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 geforce rtx 2080 gaming x trio, current clock speed is 435Mhz, is dit te laag? Overclocking 3
S aquastream xt speed control ? Waterkoeling 0
Sw333t [VERKOCHT] 2x be quiet! Shadow Wings 120mm Mid-Speed Verkocht 2
B speed reduction cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t CM Storm Speed RX Mousepad medium HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
H Trieb's HIGH speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Fuwa Fuwa Upload speed goes insane~ Algemene Discussies 3
K Lian li PC-P60 fan speed controller. Problemen & Oplossingen 3
R HD5970, waar fan speed/snelheid aan te passen? Hardware & Software 11
Alex High speed Gentle Typhoons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
S Laing D5 fixed speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
G Antec "3 speed" fans Overige Koeling 11
K Order paid, but i wanted to make changes International Forum 2
caesar WANTED dead or alive Cases en Modding 25
R Help wanted Hardware & Software 1
Don_Holio Hard-core party wanted Algemene Discussies 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan