• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Natasiiee

Welkom op Highflow Natas :).

Mooi systeempje heb je. Pas je op met DVZ? Als je hem te lang alleen laat met je pc maakt hij er straks nog zo iets gestoords van als zijn Black Lagoon :081:.

Ik raad je wel aan hem om hulp te vragen als je ooit wilt gaan modden. Die jongen heeft Skilzz ;).

haha ja dankje wel en komt wel goed hoor :D hahaa
en ja zkr als ik geld heb kan ik beginnen aan me project (whiteness vampire project) :D en dan ga ik als eerste zeg maar behuizing halen

groetjes natas
 
oke beter meisie ben benieuwt ik ben er al mee bezig met skyline project maar moet er nog wel veel aan doen
groetjes rico

ag komt vanzelf tog ;)
ik ben der nog langen nie denk dat jij eerder je project af heb dan ik ik heb nog geen eens een nieuwe behuizing moet eerst geld hebben! dan pas kan ik dingen gaan halen

groetjes natas

Welkom (ben ook redelijk vers hier), al kennen sommige mij wellicht wel van Hardware Forum.

ja dankje ;)
en jij zelf dan ook :D en der zijn vast en zeker genoeg mensen van HF die der ondersteuning ingeven hoor ;)

groetjes natas
 
ja ik heb enkel alles al ja ik moet er aleen nog veel aan doen ik zit er aan te denken om foto;s van te maken en hier op de forum te plaatsen maar als nicky daar keer tijd voor heeft mag die me wel even helpen daar mee maar jou tijd komt cker nog wel meid ik moest ook klein beginnen
 
ag komt vanzelf tog ;)
ik ben der nog langen nie denk dat jij eerder je project af heb dan ik ik heb nog geen eens een nieuwe behuizing moet eerst geld hebben! dan pas kan ik dingen gaan halen

groetjes natas



ja dankje ;)
en jij zelf dan ook :D en der zijn vast en zeker genoeg mensen van HF die der ondersteuning ingeven hoor ;)

groetjes natas
ja prezies alles komt wel goed hier ;)
 
ja ik heb enkel alles al ja ik moet er aleen nog veel aan doen ik zit er aan te denken om foto;s van te maken en hier op de forum te plaatsen maar als nicky daar keer tijd voor heeft mag die me wel even helpen daar mee maar jou tijd komt cker nog wel meid ik moest ook klein beginnen

jaa ik heb nu gewoon gesolliciteerd by bedrijf in genemuiden en hopen dat ik word aangenomen want das te sneller ik me behuizing kan halen..
en ja ik weet ook nie hoor hoe je die foto;s der op moet krijgen :D haha
maar ja komt vanzelf tog wel ;)

groetjes
 
Hey natas, beetje uitgerust van TP?
Welkom hiero op HF. Ik heb gelijk een paar tips voor je:
- Met foto's is het het beste om een beetje te oefenen met schieten, en als het aardig lukt kan je ze gaan posten. Eerst resizen met een programmaatje als Fotosizer (gratis) en daarna uploaden naar photobucket (ook gratis). Daar krijg je prachtige links die je zó op het forum kan gooien. Gebruik nooit imageshack!
- Als je het leuk vind om te leren ontwerpen kan je google sketchup (ook al gratis :D) downloaden, en daarin in 3D je case ontwerpen. Sketchup heeft een heleboe lhele goede video tutorials, dus op gang komen is niet moeilijk! Dat levert altijd een hoop voorpret op voor een build, en je kan alvast zien hoe je kast er uit gaat zien in verschillende kleuren of configuraties. Erg nuttig en leuk!
 
Hey natas, beetje uitgerust van TP?
Welkom hiero op HF. Ik heb gelijk een paar tips voor je:
- Met foto's is het het beste om een beetje te oefenen met schieten, en als het aardig lukt kan je ze gaan posten. Eerst resizen met een programmaatje als Fotosizer (gratis) en daarna uploaden naar photobucket (ook gratis). Daar krijg je prachtige links die je zó op het forum kan gooien. Gebruik nooit imageshack!
- Als je het leuk vind om te leren ontwerpen kan je google sketchup (ook al gratis :D) downloaden, en daarin in 3D je case ontwerpen. Sketchup heeft een heleboe lhele goede video tutorials, dus op gang komen is niet moeilijk! Dat levert altijd een hoop voorpret op voor een build, en je kan alvast zien hoe je kast er uit gaat zien in verschillende kleuren of configuraties. Erg nuttig en leuk!

Ja begin al eeen beetje wakker te worde :D en bedankt ;)
ja ik had al wel geprobeerd om foto's der op te zetten maar dat wou nog niet echt lukken maar in ieder geval bedankt voor de tip's ;)

groetjes natas

Welkom op het forum, veel lees / type plezier!

Ja bedankt ;)
en dat zal wel lukken hoor ,, heb al wat mailtjes gehad..
en had ook al even gekeken op de shop ;)

groetjes natas

hallo natasieee.

welkom op het forum.

ja dankje wel hé

groetjes natas
 
Idd hoop gezelligheid in deze topic ;) :p
Welkom hiero, ja ben ook vrij nieuw hier, zie mijn topic als je meer over me wilt lezen hehe
Maar je hebt je wel vermaakt op The Party als ik het zo zie!
icon14.gif

Ben benieuwd naar je nieuwe buildproject suc6 alvast!
 
Idd hoop gezelligheid in deze topic ;) :p
Welkom hiero, ja ben ook vrij nieuw hier, zie mijn topic als je meer over me wilt lezen hehe
Maar je hebt je wel vermaakt op The Party als ik het zo zie!
icon14.gif

Ben benieuwd naar je nieuwe buildproject suc6 alvast!

Ja bedankt,,:D
zal zo ff je topic bekijken ;) en hoe meer mensen by highflow des te gezelliger tog :D ,, ja ik heb me zkrs wel vermaakt op de party ..
ja als ik geld heb ga ik eerst een behuizing halen en dan verder bouwen zeg maar en bedankt ..
en jj ook succes als je bezig bent met een project ;)

groetjes natas
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t Gefeliciteerd Natasiiee Felicitaties 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan