L Leon89 New member 1 juni 2012 #61 Vet! Vast al uitverkocht? Freddy zei: vrijdag 15 juni naar "JAY-Z & Kanye West: Watch The Throne" in Gelredome Klik om te vergroten...
Vet! Vast al uitverkocht? Freddy zei: vrijdag 15 juni naar "JAY-Z & Kanye West: Watch The Throne" in Gelredome Klik om te vergroten...
Freddy Administrator Forumleiding 1 juni 2012 #63 Leon89 zei: Vet! Vast al uitverkocht? Klik om te vergroten... Volgens mij niet, op marktplaats kan je nog best veel krijgen geloof ik (en niet veel duurder dan originele prijs).
Leon89 zei: Vet! Vast al uitverkocht? Klik om te vergroten... Volgens mij niet, op marktplaats kan je nog best veel krijgen geloof ik (en niet veel duurder dan originele prijs).
mixedup HighFlow Review Master 1 juni 2012 #64 Dragonforce gezien paar jaar geleden in tilburg was nice!!!
Alex Bezig met houten pc... 2 juni 2012 #66 Deze zomervakantie naar Sziget met drie anderen in de auto. Dat gaat een leuk ritje worden !
mixedup HighFlow Review Master 2 juni 2012 #67 vanavond pitpop simpel festival gratis entree in mierlo ( onder eindhoven ) beetje pop rock enzo leuk electro house / 90's ( happy hardcore enzo ) feesje ook nice das 16 juni
vanavond pitpop simpel festival gratis entree in mierlo ( onder eindhoven ) beetje pop rock enzo leuk electro house / 90's ( happy hardcore enzo ) feesje ook nice das 16 juni
Freddy Administrator Forumleiding 16 juni 2012 #68 Jay-Z en Kanye was vet!!! Dit is op het eind, Niggas in Paris met de mosh pit
NielsKorell Member 16 juni 2012 #71 Graspop Metal Meeting in belgie van donderdag tot maandag bier zuipen
Harjo OC noob 16 juni 2012 #73 vincent zei: zanger rinus in ahoi, Klik om te vergroten... Moet je hem eerst vertellen waar ahoy is die beunhaas boer uit het noorden snapt dat namelijk niet
vincent zei: zanger rinus in ahoi, Klik om te vergroten... Moet je hem eerst vertellen waar ahoy is die beunhaas boer uit het noorden snapt dat namelijk niet
J JW. New member 9 juli 2012 #74 Afgelopen zaterdag... Madonna in de Ziggo Dome Zou dr zelf niet snel kaarten voor kopen, maar mocht met iemand mee (dus...waarom niet). Moet zeggen dat t een vette show was!
Afgelopen zaterdag... Madonna in de Ziggo Dome Zou dr zelf niet snel kaarten voor kopen, maar mocht met iemand mee (dus...waarom niet). Moet zeggen dat t een vette show was!
XenoMorpH Well-known member 9 juli 2012 #75 Morgenavond naar Tilburg...een concert van Incubus. Mijn vrouw is er gek van en dus moet ik maar over mijn hart strijken om er mee heen te gaan!! Maar goed, ze moet ook mijn hobby pikken:043:
Morgenavond naar Tilburg...een concert van Incubus. Mijn vrouw is er gek van en dus moet ik maar over mijn hart strijken om er mee heen te gaan!! Maar goed, ze moet ook mijn hobby pikken:043:
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 13 augustus 2012 #76 Cradle of Filth! 8 November Agenda - Cradle of Filth + God Seed + Rotting Christ Waarom ook niet he.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 25 december 2013 #79 26 Maart maar weer eens nach die heimat Combichrist 'We Love You' tour. (nieuwe album) http://www.outoflineshop.de/tickets/warm-up-show-26-03-2014-bochum-matrix.html Rabia Sorda, Miss Construction en Combichrist.
26 Maart maar weer eens nach die heimat Combichrist 'We Love You' tour. (nieuwe album) http://www.outoflineshop.de/tickets/warm-up-show-26-03-2014-bochum-matrix.html Rabia Sorda, Miss Construction en Combichrist.