Thierry perfectly imperfect 9 augustus 2010 #42 pLaSmA zei: haha speedfest ga ik ook naartoe ik zie jullie daar wel dan, mischien wel in de pit Klik om te vergroten... Misschien in de pit!!! zeker weten in de pit... niks leuker dan op speedfest punkers bashen in de pit..
pLaSmA zei: haha speedfest ga ik ook naartoe ik zie jullie daar wel dan, mischien wel in de pit Klik om te vergroten... Misschien in de pit!!! zeker weten in de pit... niks leuker dan op speedfest punkers bashen in de pit..
Thierry perfectly imperfect 2 oktober 2010 #43 De dag na Speedfest naar... PERSISTENCE TOUR 2010 | KLOKGEBOUW EINDHOVEN zelfde gebouw de volgende dag... lekker een hotelletje in Eindhoven nemen en 2 dagen los gaan
De dag na Speedfest naar... PERSISTENCE TOUR 2010 | KLOKGEBOUW EINDHOVEN zelfde gebouw de volgende dag... lekker een hotelletje in Eindhoven nemen en 2 dagen los gaan
MrGiorgio De Planner 3 oktober 2010 #44 Vergeten te melden :eusa_doh: Ik was gisteravond naar Roue Verveer
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 3 november 2010 #45 Zojuist in de planning 16 Januari - Murderdolls Murderdolls - Melkweg, Amsterdam - 16-01-2011 - informatie op Podiuminfo Jeugdsentiment en ik ben soort van gedwongen door een vriendin van mij. Prima maar dan mag zij met mij mee naar Combichrist! 4 Februari - Combichrist Combichrist - Tivoli, Utrecht - 04-02-2011 - informatie op Podiuminfo
Zojuist in de planning 16 Januari - Murderdolls Murderdolls - Melkweg, Amsterdam - 16-01-2011 - informatie op Podiuminfo Jeugdsentiment en ik ben soort van gedwongen door een vriendin van mij. Prima maar dan mag zij met mij mee naar Combichrist! 4 Februari - Combichrist Combichrist - Tivoli, Utrecht - 04-02-2011 - informatie op Podiuminfo
Q Qonstant Junior Member 3 november 2010 #46 zaterdag 6 november 2010 Houseqlassics - Heineken Music Hall Masters of Hardcore - Ethias Arena zaterdag 13 november 2010 Pussy lounge - 013 Armin Only -Jaarbeurs Utrecht voorlopige promotietour planning voor de komende 2 weken en hier moet ik werken zaterdag 27 november 2010 Qlimax - GelreDome
zaterdag 6 november 2010 Houseqlassics - Heineken Music Hall Masters of Hardcore - Ethias Arena zaterdag 13 november 2010 Pussy lounge - 013 Armin Only -Jaarbeurs Utrecht voorlopige promotietour planning voor de komende 2 weken en hier moet ik werken zaterdag 27 november 2010 Qlimax - GelreDome
Source Mr. Grillmeister 29 maart 2011 #48 See you there Source zei: Hurray, kaartje is binnen Klik om te vergroten... Bij mijn FreeRecordShop hadden ze er nog 4, na deze.. (van de 3dagen versie). Weet niet hoe hard het gaat maar denk wel dat ze schaars worden
See you there Source zei: Hurray, kaartje is binnen Klik om te vergroten... Bij mijn FreeRecordShop hadden ze er nog 4, na deze.. (van de 3dagen versie). Weet niet hoe hard het gaat maar denk wel dat ze schaars worden
mixedup HighFlow Review Master 29 maart 2011 #49 Master of hardcore in den bosch zaterdag Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 26 augustus 2011 #50 PAIN - 21 okt 2011 - Tivoli - het poppodium van Utrecht PAIN, Tarot en Turmion Kätilöt. De eerste 2 kunnen mij gestolen worden. Maar TK is echt kicken.
PAIN - 21 okt 2011 - Tivoli - het poppodium van Utrecht PAIN, Tarot en Turmion Kätilöt. De eerste 2 kunnen mij gestolen worden. Maar TK is echt kicken.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 9 januari 2012 #52 Voor mij staat Amphi Fest 2012 in Keulen op het programma. Amphi Festival 2012 - 21./22.Juli Tanzbrunnen Kln - The Orkus Open Air Voor de oude garde! Front 242 is ook aanwezig.
Voor mij staat Amphi Fest 2012 in Keulen op het programma. Amphi Festival 2012 - 21./22.Juli Tanzbrunnen Kln - The Orkus Open Air Voor de oude garde! Front 242 is ook aanwezig.
MrGiorgio De Planner 24 januari 2012 #53 Gaan er zo weinig mensen naar optredens/concerten etc? Van de week naar de laatste voorstelling van Roue Verveer geweest Hier een stukje van de voorstelling waar ik 9 posts terug ben geweest Laatst bewerkt: 31 mei 2012
Gaan er zo weinig mensen naar optredens/concerten etc? Van de week naar de laatste voorstelling van Roue Verveer geweest Hier een stukje van de voorstelling waar ik 9 posts terug ben geweest
Zehel Beginnend wc verslaafde 3 februari 2012 #55 Ga regelmatig naar optredens/festivals (wacken, graspop etc). Maar mag me sinds dit jaar ook organisator van een muziekfestival noemen. Wij organiseren dit jaar voor de 2e keer Fest . Een festival met opkomende bandjes uit Flevoland.
Ga regelmatig naar optredens/festivals (wacken, graspop etc). Maar mag me sinds dit jaar ook organisator van een muziekfestival noemen. Wij organiseren dit jaar voor de 2e keer Fest . Een festival met opkomende bandjes uit Flevoland.
Freddy Administrator Forumleiding 30 mei 2012 #56 vrijdag 15 juni naar "JAY-Z & Kanye West: Watch The Throne" in Gelredome
The_Saviour# Deus Ex Machina 1 juni 2012 #60 Nice, alleen jammer dat Dragonforce echt een studio band is.