Flipmode Blck TJ07 16 januari 2010 #21 Zal me verjaardag vieren... 30jan @ HMH [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-OXTvgTRsmg]YouTube - X-Qlusive Headhunterz - Teaser (video 01)[/ame]
Zal me verjaardag vieren... 30jan @ HMH [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-OXTvgTRsmg]YouTube - X-Qlusive Headhunterz - Teaser (video 01)[/ame]
Flythe Senior Member 16 januari 2010 #22 Kerensky zei: Ik zou de vrijdag ook gaan als ik jou was... hatebreed en agnosticfront.... Klik om te vergroten... Zegt me dus helemaal niks, en ik ga met een vriend en vriendin die allebij alleen zaterdag willen/kunnen .
Kerensky zei: Ik zou de vrijdag ook gaan als ik jou was... hatebreed en agnosticfront.... Klik om te vergroten... Zegt me dus helemaal niks, en ik ga met een vriend en vriendin die allebij alleen zaterdag willen/kunnen .
Flipmode Blck TJ07 17 januari 2010 #25 modernization zei: En ik naar HardBass 2010 Klik om te vergroten... Zal ik ook zijn :icon_pidu: Dikke line-up voor X-Qlusive HHZ btw
modernization zei: En ik naar HardBass 2010 Klik om te vergroten... Zal ik ook zijn :icon_pidu: Dikke line-up voor X-Qlusive HHZ btw
M modernization Junior Member 31 januari 2010 #26 Flipmode zei: Zal ik ook zijn :icon_pidu: Dikke line-up voor X-Qlusive HHZ btw Klik om te vergroten... En hoe was X-Qlusive HHZ?
Flipmode zei: Zal ik ook zijn :icon_pidu: Dikke line-up voor X-Qlusive HHZ btw Klik om te vergroten... En hoe was X-Qlusive HHZ?
Flipmode Blck TJ07 31 januari 2010 #27 modernization zei: En hoe was X-Qlusive HHZ? Klik om te vergroten... KON NIET BETER !!!! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=B2T1K_l4YcA]YouTube - Intro Headhunterz op X-Qlusive Headhunterz[/ame] Twitpic / djheadhunterz
modernization zei: En hoe was X-Qlusive HHZ? Klik om te vergroten... KON NIET BETER !!!! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=B2T1K_l4YcA]YouTube - Intro Headhunterz op X-Qlusive Headhunterz[/ame] Twitpic / djheadhunterz
Johnny Moderator Forumleiding 31 januari 2010 #28 Ik hoop dat het dak dicht is bij gelredome, als ik zat. niet weg ga, wil ik wel rustig kunnen slapen zonder die klote hardstyle
Ik hoop dat het dak dicht is bij gelredome, als ik zat. niet weg ga, wil ik wel rustig kunnen slapen zonder die klote hardstyle
Flipmode Blck TJ07 31 januari 2010 #29 Oh die gaat wel dicht hoor ze kunnen denk het risico niet nemen om het open te laten. Word ook weer een topfeest daaro Ich bin dabei!
Oh die gaat wel dicht hoor ze kunnen denk het risico niet nemen om het open te laten. Word ook weer een topfeest daaro Ich bin dabei!
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 26 juli 2010 #31 Summer Darkness (Utrecht) Cybergoth festival. Maar ik pak alleen de Zaterdag en misschien de Zondag als ik dan op de gastenlijst sta. Wil namelijk And One én Nachtmahr live zien. (en nog wat andere) Voor de liefhebbers van Depeche Mode en andere synthpop is And One zeker een aanrader
Summer Darkness (Utrecht) Cybergoth festival. Maar ik pak alleen de Zaterdag en misschien de Zondag als ik dan op de gastenlijst sta. Wil namelijk And One én Nachtmahr live zien. (en nog wat andere) Voor de liefhebbers van Depeche Mode en andere synthpop is And One zeker een aanrader
Flythe Senior Member 29 juli 2010 #33 Laatste festival van dit jaar voor mij wordt pukkelpop . Daarna nog naar MGMT en Pendulum in Oktober.
Laatste festival van dit jaar voor mij wordt pukkelpop . Daarna nog naar MGMT en Pendulum in Oktober.
M modernization Junior Member 30 juli 2010 #34 k.3nny zei: The qontinent! belgie wachtebeken helemaal LOS! The Qontinent Klik om te vergroten... Haha vet Ik ga heel weekend met camping erbij met stuk of 16 mensen Supervet
k.3nny zei: The qontinent! belgie wachtebeken helemaal LOS! The Qontinent Klik om te vergroten... Haha vet Ik ga heel weekend met camping erbij met stuk of 16 mensen Supervet
Thierry perfectly imperfect 1 augustus 2010 #35 Hier ga ik iig weer naar toe... altijd een goede avond.. Speedfest 5 | Klokgebouw Eindhoven
Thierry perfectly imperfect 2 augustus 2010 #37 Cool.... Kunnen we een biertje pakken!! Ben je er vaker geweest??
M marksw Member 2 augustus 2010 #38 ik ga 27 februari 2011 naar concert van within temptation in tilburg
W Wizzfrizzle New member 2 augustus 2010 #39 Laatst naar Zwarte Cross geweest, zaterdag, puur voor Meshuggah. Zweedse math-metal heerscht Kerensky zei: Hier ga ik iig weer naar toe... altijd een goede avond.. Speedfest 5 | Klokgebouw Eindhoven Klik om te vergroten... Woot! Pro-pain, alleen daarvoor is de reis naar Eindhoven al gerechtvaardigd!
Laatst naar Zwarte Cross geweest, zaterdag, puur voor Meshuggah. Zweedse math-metal heerscht Kerensky zei: Hier ga ik iig weer naar toe... altijd een goede avond.. Speedfest 5 | Klokgebouw Eindhoven Klik om te vergroten... Woot! Pro-pain, alleen daarvoor is de reis naar Eindhoven al gerechtvaardigd!
Sparky Highflow Clan Member 2 augustus 2010 #40 haha speedfest ga ik ook naartoe ik zie jullie daar wel dan, mischien wel in de pit