• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Na flinke update, Webshop weer open! Bugs melden aub

Freddy

Administrator
Forumleiding
In de chrome browser hier:

jibyww.jpg


IE, FF en opera geven de boel wel goed weer.
 
Website na update

Hallo! Ik zie net dat de Highflow winkel weer online is, dus ik denk: Inloggen!

Krijg ik dit:

Dit is waarschijnlijk niet de site die u zoekt!
U probeert HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als highflow.nl. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!, die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan.

Nu schrikt dit mij niet af, maar er zijn vast mensen die zich hierdoor wel laten afschrikken.

Ligt dit aan mijn pc of?

( Mijn handelingen: Naar de website, op knopje 'log in' klikken )
 
Ligt aan de SSL certificaat en kan geen kwaad (dus nu nog even gewoon doorklikken).
SSL moet nog goed ingesteld worden.

=== update ===
Dit is nu gefixed :)
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe shop bevalt me wel, hier en daar inderdaad nog wat puntjes op de i en wat vertalingen.
Vind vooral het aantal direct selecteren voor je ze toevoegd aan je winkelwagen wel top.
En de voorraad status nu ook direct zichtbaar zonder ze te hoeven aan te klikken.
Kan zo wel doorgaan :p

Mooie update Freddy!!!
 
Bijna alle feedback van de vorige shop hebben we nu met deze update erin verwerkt :)

Als je nog wat kleine foutjes, verbeterpuntjes, vertalingen ziet, a.u.b. hier even laten weten.
Wellicht hebben we dat over het hoofd gezien, dan kunnen daar gelijk aan werken.
 
Ok als je dus iets in de wishlist pleurt krijg je die popup, dan staat er view wishlist in het engels dus.
Of als die er al instaat "product is already in the wish list".

Dat is wat ik tot nu toe gezien heb.
 
Had eerst zwaar het vermoeden dat er van alles mis was gegaan, maar de F5 truc bracht een mooie shop tot leven :D
Kan tot nu toe niet veel er op aanmerken, sommige dingen zijn even wennen omdat ze net dat stukje verplaatst zijn.
Maar tot zo ver hele mooie update, zie wel een paar implementeerde zaken die ik op dit forum langs heb zien komen.
Bewijst maar weer eens dat Highflow luistert.
Heb de zoekfunctie een beetje getest, wat voorheen echt een ramp was. En moet zeggen dat deze ook goed verbetert lijkt te zijn.
Kuddo's!

Heb eigenlijk wel één opmerking, maar die staat verder los van de update.
Er staan erg veel hardware artikelen in de shop, die allemaal op 0 voorraad staan en met een erg verouderde prijs.
Dit is natuurlijk omdat er echt alles aangevraagd kan worden, en dat is op zich een super service!
Maar ik denk dat het de shop niet ten goede komt om een hele lading niet leverbare, overpriced artikelen in staan die toch niemand meer besteld (behalve degene die ooit geïnteresseerd was).
Just my 2C.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag geprobeerd een bestelling te plaatsen maar krijg ik Firefox een lege pagina zodra ik naar de kassa wil. En in Internet Explorer krijg ik een pagina 500 in beeld. Kan dus met geen mogelijkheid de bestelling afronden :(

edit: en opeens werkt het weer. Vreemde is dat ik niks vreemds heb gedaan en heb ook niks gewijzigd. Bestelling geplaatst dus :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Lens voor landscape en lens voor flinke zoom Fotografie, Film en Video 0
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
john fan update of niet ? Handleidingen en Installatie Tips 15
P Bios update en cpu koeling Hardware & Software 2
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
HighFlow Corona virus update HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Baloo.be Update waterkoeling setup naar Corsair 850D Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Forum update -> Failed HighFlow Forum 3
bundymania [Bundymania Review]Update 3.3.14 - Der große Tripleradiator Vergleichstest ! 26 Rads HighFlow Product Reviews 2
DieHard Probleem met HTC One X. Practisch nutteloos toestel na update KitKat en waterschade. Problemen & Oplossingen 17
Hightower bios update lukt niet Problemen & Oplossingen 0
T Bios update? Hardware & Software 6
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Zaterdag/Zondag 17-09-11 Shop offline voor update HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy Zaterdag 27-08-11 Shop offline voor update HighFlow Computer Cooling Shop 19
E Firmware OCZ Vertex 3 update lukt niet Problemen & Oplossingen 19
E Alphacool Eheim Station II solo UPDATE (excl. pump) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
D Help! Laptop dood na (mislukte) BIOS update! Hardware & Software 14
Deleted_User_Z watercooling update Waterkoeling 8
Donatti Xfire Update?.. Gaming 0
A Update huidige WC. Waterkoeling 4
dragon_unleashed driver update g15 keyboard etc Hardware & Software 1
Edtje LET OP! ASUS Rampage Extreme II Bios update 1306= No Keyboard Hardware & Software 27
Thierry SUPER geluk gehad! Update: toch niet Hardware & Software 10
dopestuff mcubed firmware update... Hardware & Software 3
Freddy Forum update: Foto's en Video's! HighFlow Computer Cooling Shop 1
Robin dikte radiatoren webshop details. HighFlow Webshop 5
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy Testers voor onze nieuwe webshop gezocht HighFlow Webshop 10
vincent opstarten webshop hulp gevraagd Algemene Discussies 35
Viepert Niet te vinden op webshop, tang voor voedingkabels HighFlow Webshop 8
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
C Webshop kortingpunten HighFlow Webshop 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Freddy Feedback Webshop 2.0 HighFlow Webshop 32
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
Freddy Storing webshop en forum afgelopen weekend HighFlow Computer Cooling Shop 0
Quadcore Forum traag , maar webshop is oke HighFlow Forum 9
Exeon LET OP! Webshop 4AllClients is failliet Algemene Discussies 2
A Webshop paginas springen steeds naar laagste punt HighFlow Webshop 10
aadje93 Beste koelpasta in webshop Overclocking 7
Freddy Webshop Waardepunten Systeem, ideaal voor vaste klanten! HighFlow Webshop 123

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan