naarden 4ever
New member
Tijd voor een update!
Voordat ik weer naar de Zeeuw ging om weer aan mijn kast te schroeven (verkort rooster *O* ) heb ik eerst eens zitten nadenken thuis. Ik wil eigenlijk fans kopen en dan de LED's erin vervangen, maar dan wil ik wel weten welk formaat ik de LED moet hebben. Ik weet toch van toen ik die oude 120 mm ventilator had gesloopt die op 1500RPM een t****gherrie maakte dat er toen 4 blauwe 3mm LED's uitvielen.
Echter zitten er in mijn Revoltec Dark Red echt 5mm LED's
Dus ik besluit dan denk ik toch maar om 5mm LED's te kopen, tenslotte kun je een 3mm gat altijd nog iets uitboren en daarna weer dichtgooien met lijm/epoxy.
Goed, het beloofde plaatje. Hiermee ben ik vorige keer geëindigd:
Maar dat gaat niet zomaar. Dat ding moet gelast worden op het originele stuk. dus dat was schuren, schuren, schuren...
Nee oke, dat heb ik eigenlijk met de schuurmachine gedaan. Anders was het te veel werk...
Ff passen:
Dus dat stukje onderin moet er ook nog ff uit, anders gaan we aansluitingen missen van de I/O en dat zou zonde zijn. Dus...
De tol er weer in. Dan weer even kijken. Nu heb ik toen gedacht dat dat extra stukje metaal dwars zitten als ik mijn videokaart erin wil steken. Nou dat klopte dus ook wel. Dus dat stuk moest eruit. Omdat het anders weer hetzelfde zijn, dus we gaan gewoon door. Na velen malen meten, schuren, slijpen, meten, schuren etc. kon ik eindelijk mijn stukje vast laten lassen met de puntlasser.
En dat ding deed mij ergens aan denken...
En we zijn klaar met de I/O shield ruimte. Nog even het eindresultaat:
Toen heb ik in de laatste tien minuten / kwartier misschien nog wel relatief het meest gedaan. Hier worden de oude busjes van de moederbord tray eraf gesloopt met de slijptol en een ander stuk rotatiegereedschap:
En mensen, FYI, dit wordt nog gespoten en hier komt ook nog dat originele stuk plastic weer overheen. Je ziet er niks meer van dadelijk.
En nog een popnagel geschoten.
Deze is net onder de DVD drive tray houder, het andere gedeelte (waar de voeding op rust) gaat eruit. Waar de voeding komt weet ik nog net, mar anders past er geen towerkoeler in en dat zou ook zonde zijn.
En om nog een leuke anekdote te laten zien om het mee af te sluiten, wie ooit dacht dat de politie geen brokken maakt...
tot update 4.0!