• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MurderMod-NL.

@ Freddy
bedankt voor het rollertje Mentos, vrouw heeft hem direct in beslag genomen.

Heren, nee ze heeft geen Tarzan gekregen, maar een Lenovo sl500!

Zoals beloofd de foto;s van Le Parts

imo6s2.jpg

ir7229.jpg

De slangen zijn helaas niet bij Highflow besteld ivm custom made slangen!

Ik wacht nog op speciale behuizingen waar ik de rad en pomp op kan bouwen en die zijn ook verscheept vanuit The States

Gr Yil

Yes mannen, als je een meegroeirekening opend voor je kids krijg je per rekening een leeuw!!

Deze leeuw kan je dan vullen tot je 18de verjaardag en dan heb je genoeg centen om een MurderMod te kopen;)

Die custom slangen worden om maar gefabriceerd incl bochten, dus hoef dan zelf niet te gaan buigen met kans op knikken! Zodra deze slangen er zijn zal ik foto;s plaatsen.

Voorlopig blijft het een bietje geheim ;)

Gr Yil

netjes gesleeved hoor, het is echt rot werk :p.

Ga je die zwarte doosjes op foto 1 gebruiken als junction box (kan ff niet op het nederlandse woord komen :p)? Die kasten verkopen we ook waar ik werk maar dan met kabelklemmen erin :).

Hey,

mannen vandaag lekker vrij!!

Niks gedaan aan de case. Ik heb Nils (Murdermod EU) deze link gegeven van de bouw van het systeem! Vandaar waarschijnlijk zijn reactie!

Welcom Nils. Respect for all the support!!!

Die bakjes zijn voor de RAD ondersteuning zodat de rad recht achter de grill zit van de sidepanel. Met deze doosjes kan ook ik het printje afdekken die achter het frontplaat zit;)

Foto;s volgen snel weer.

Ik wacht nog op een swiftech GTZ mount kit vanuit the States. Zodra deze er is gaat ik de mobo passen en gaten infreezen.

Gr Yil

PS: wie kan en wil mij blij maken met een sticker met daarop de Nederlandse vlag (afmeting 3x3cm)! THNX

Hey - that is what I call a warm welcome :)
Yes I created MDPC - it will be nicer the older it gets. Its purpose is to cover the design development over the years and to show, what inspired what.

Later on I did start murderMod together with Charles from Canada, who created the murderbox back in 2007. And now it is very exciting to see that a few people like what we do - it is far away of making any money (the opposite is the case :D), but you meet nice people all over the world ("and murder them"). Yil gets my big respect because he dared to be one of the first ones who order something where some think its just good photography ;)

Go Oranje Go!

I only can say that I love MDPC. Nice designs, best website to get inspired for casemods/ cablemanagement etc. Keep up the good work.

Murder-stuff is well crafted, but it is out of my budget :) It would be nice to see some murder things for more cases, now its only a Silverstone case.

Maybe its an option to make this topic a dual language one. Dutch and English, so DualBrain can understand everything in here.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s Murdermod Cases en Modding 32
jerome2710 Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07 Gallery & Build Logs 101
kier [IN-ACTIVE] MurderMod Verkocht 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan