Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ach, hij is zoiezo beter dan een stock koeler en maakt minder geluid (nouja oke hij is slechter als je geen één casefan in je case hebt maar dat lijkt me sterk
t spul is binnen, de dorito's hebben gesmaakt, de Mugen 2 doet zijn werk uitsteken ! heel erg stik en stukke koeler dan dat standaard intel flut ding. de temps waren eerst 80 graden stressed. laten we zeggen dat het nu bijna de helft is ! 44 ongeveer
de accelero S1 Rev 2 helaas niet zo, maar daar moet ik dan nog wat fannetjes voor zoeken.
ondertussen heb ik daar 2 120mm fan's op gezet en zijn de temps een stuk beter (ipv +85 naar 79.. ) is ook nog steeds stiller dan de standaard koeler
net als ik, ik hoor alleen nog een goedkope fan zoemen en lichtjes mijn harddisk knisperen
de rest is stil morgen nog even in de buurt rondkijken of daar nog wat beters voor is.
En het pakje zat overigens goed dicht de bovenkant was een en al tape en pakbon, de mugen 2 is overigens lichtelijk beschadigt wat mij niet heel veel boeit, een stuk of 3 lamellen zijn een stukje omgebogen, die zitten nu aan de achterkant en je ziet t niet en qua koelprestaties gaan 3 hoekjes van lamellen het ook niet echt uitmaken
wel weer heel mijn kamer onder de zooi, verpakkingen, oude koelers, schroefjes van de oude en nieuwe koelers noem het maar op. en ook een leeg zakje doritos
ben er net trouwens achter gekomen dat de fan van de mugen 2 zo goed zijn best doet stil te zijn dat ie maar ~200 rpm draait en als je m stil houd met je vinger dat ie dan niet meer op eigen kracht aan gaat
een 9800GTX maar full load is ook echt echt FULL load .. , zou inderdaad kunnen dat ie niet helemaal lekker zit maar als er mensen zijn met de zelfde kaart met de zelfde koeler hier melden