V vhrgamer Water knutselaar. 10 april 2009 #41 Hoezo kan een pakketje van 30 kilo nou weer geen cadeautje zijn? Ik stuur me schoonmoeder ook gewoon op in een pakketje....
Hoezo kan een pakketje van 30 kilo nou weer geen cadeautje zijn? Ik stuur me schoonmoeder ook gewoon op in een pakketje....
Yil IPOS project 10 april 2009 #42 vhrgamer zei: Hoezo kan een pakketje van 30 kilo nou weer geen cadeautje zijn? Ik stuur me schoonmoeder ook gewoon op in een pakketje.... Klik om te vergroten... in stukken neem ik aan? Want die schoonmoeders zijn altijd vette heksen :051:
vhrgamer zei: Hoezo kan een pakketje van 30 kilo nou weer geen cadeautje zijn? Ik stuur me schoonmoeder ook gewoon op in een pakketje.... Klik om te vergroten... in stukken neem ik aan? Want die schoonmoeders zijn altijd vette heksen :051:
Yil IPOS project 10 april 2009 #44 Is er overigens geen adres in de EU die deze kasten verkoopt?? Gr Yil
dopestuff Moderator Forumleiding 10 april 2009 #45 O-CuK :: Over-Clock UK Ltd - Mountain Mods Cases nog niet goedkoop...
E etienno Member 10 april 2009 #46 vhrgamer zei: mijn schoonmoeders Klik om te vergroten... tuurlijk... 1. meerdere schoonmoeders 2. je bent 15 en nu al getrouwd?
vhrgamer zei: mijn schoonmoeders Klik om te vergroten... tuurlijk... 1. meerdere schoonmoeders 2. je bent 15 en nu al getrouwd?
V vhrgamer Water knutselaar. 10 april 2009 #47 4 scheidingen achter de rug..... Want een gekloot met de advocaat elke keer weer zeg.
E etienno Member 10 april 2009 #48 cool PS: ff dat je het weet, een schoonmoeder is de moeder van je vrouw/echtgenote (misschien bedoel jij stiefmoeder? ) vhrgamer zei: 0. Echte naam: Coen van Houwelingen 1. Nickname: Vhrgamer, vernoeming naar het familie bedrijf van mijn vader--> Bouw van exclusieve villa's in Nederland | Van Houwelingen Rotterdam 2. Leeftijd: 15 Klik om te vergroten...
cool PS: ff dat je het weet, een schoonmoeder is de moeder van je vrouw/echtgenote (misschien bedoel jij stiefmoeder? ) vhrgamer zei: 0. Echte naam: Coen van Houwelingen 1. Nickname: Vhrgamer, vernoeming naar het familie bedrijf van mijn vader--> Bouw van exclusieve villa's in Nederland | Van Houwelingen Rotterdam 2. Leeftijd: 15 Klik om te vergroten...
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 10 april 2009 #49 Ik wou net zeggen volgens mij bedoel je stiefmoeders of schoonoma's :S
V vhrgamer Water knutselaar. 10 april 2009 #50 Haha, nee. Hoe noemen jullie de moeder van je vriendin dan? Half schoon moeder?
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 10 april 2009 #53 vhrgamer zei: Haha, nee. Hoe noemen jullie de moeder van je vriendin dan? Half schoon moeder? Klik om te vergroten... Rita? AAAAAAAAAAAAA
vhrgamer zei: Haha, nee. Hoe noemen jullie de moeder van je vriendin dan? Half schoon moeder? Klik om te vergroten... Rita? AAAAAAAAAAAAA
E etienno Member 10 april 2009 #55 ZwerverRoodbaardNL zei: Rita? AAAAAAAAAAAAA Klik om te vergroten... nee toch .... mvr. Verdonk bedoel je :icon_madu::icon_madu:
ZwerverRoodbaardNL zei: Rita? AAAAAAAAAAAAA Klik om te vergroten... nee toch .... mvr. Verdonk bedoel je :icon_madu::icon_madu: