• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MountainMods Pinnacle kasten

ShaquilleMoreno

Senior Member
Ik zie dat ik hier ook dingen mag plaatsen die ook gewoon interessant kunnen zij. Bij deze.

Probleem is dat deze kasten volgens mij alleen in the USA besteld kunnen worden. Das een klein probleempje.

Pinnacle 18 - CYO
$269.99 omgerekend €194,90
PINNACLE18.jpg


Pinnacle 24 - CYO
$279.99 omgerekend €202,15
PINNACLE24.jpg
 
Het wordt ook gemaakt door MM :)

Pinnacle is een serie in de reeks van MM kasten.
http://www.mountainmods.com/pinnacle-18-cyo-p-499.html

Ze zijn idd alleen te verkrijgen direct bij MM in de USA.
Naast de hoge verkoopprijs, zijn ook de verzendkosten en import kosten hoog :(

Enkele resellers in Engeland hebben ze ook, maar dan is het nog voordeliger om rechtstreeks bij MM te kopen (gunstigere Dollar-Euro, nadeligere Euro-Pond).
 
In Nederland zijn er helemaal geen behuizing makers.
In NL kost materiaal en arbeid teveel denk ik.
Daarbij moeten ze dan concurreren tegen bijvoorbeeld Murdermod en MM, dat is geen makkelijke taak :p
 
materiaal zal geen verschil zijn. De arbeid kan gecompenseerd worden met de verzendskosten. Ward0 moest toch 200,- betalen voor import en transport?
in nederland hooguit 20 euro :D dus dan zal dit de andere kosten ook wel redelijk kunnen compenseren.
 
materiaal zal geen verschil zijn. De arbeid kan gecompenseerd worden met de verzendskosten. Ward0 moest toch 200,- betalen voor import en transport?
in nederland hooguit 20 euro :D dus dan zal dit de andere kosten ook wel redelijk kunnen compenseren.

nee joh... veel meer!!
ik heb ook de ascension en minder er nog bij als wardo (geloof ik)
ik was alleen al ongeveer 230 kwijt aan alleen verzenden daar kwam nog 160 euro douane schiznit bij ;)
ja je moet diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat :D
 
Wilde zelf ook altijd een MM UFO, maar die verzendkosten en wat er extra bij komt kijken maakt het niet de moeite waard.

Liever voor dat geld een dikke LianLi of Silverstone en dan (laten)modden, lasercutten, anodiseren in het goud :p etc. Heb je uiteindelijk iets mooiers voor minder geld denk ik. Dan ga je meer naar de kant van murdermods.

MM kasten zijn naar mij mening een beetje gebrekkig qua cable management en die ronde fanholes en die vingerguards zijn ook wel een beetje 2002 :p
 
nee bedoel zoals de pinacle kasten met voorgeboorde gaten anders zal ik voor me nieuwe project een lian li kast meoten kopen en om daar nou moeteen in te slijpen en zagen en boren en zo

denk niet dat mijn vriendin dat waardeert
 
Coolermaster Cosmos komt wat dat betreft in de buurt
Daar kan je zo een triple rad bovenin leggen, supermakkelijk.

Anders een Lian Li armor series, die hebben die 140mm fans in het duurtje. Daarachter, in de kast zelf, waar je al die HD/optische drives modules kan plaatsen, daar kan je ook makkelijk een triple, misschien zelfs quad radiator achter proppen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan