idd dat zal het geweest zijn.
V vincent Gouden member 27 oktober 2009 #22 zoiets is mooi in de maand december, vooral 25 en 26.:icon_smile:
D Deleted member 42 Guest 28 oktober 2009 #23 .Aeterno zei: *kuch* Lian Li PC-343... Klik om te vergroten... *uhm* lian li cube = Mountainmods wannebe? *KUCH*
.Aeterno zei: *kuch* Lian Li PC-343... Klik om te vergroten... *uhm* lian li cube = Mountainmods wannebe? *KUCH*
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 28 oktober 2009 #24 Ja of niet dan ward0... Dan zijn alle andere kasten in dezelfde klasse ook wannabe's :S
N Nils Highflow Clan Member 5 november 2009 #25 ik vind het wel een vette kast alleen zo jammer dat ie niet zo overzichtelijk is.. voor de rest wel vet!
ik vind het wel een vette kast alleen zo jammer dat ie niet zo overzichtelijk is.. voor de rest wel vet!
D Deleted member 42 Guest 9 november 2009 #26 Nils zei: ik vind het wel een vette kast alleen zo jammer dat ie niet zo overzichtelijk is.. voor de rest wel vet! Klik om te vergroten... Binnen een kleine maand zie je mijn kast beter afgewerkt
Nils zei: ik vind het wel een vette kast alleen zo jammer dat ie niet zo overzichtelijk is.. voor de rest wel vet! Klik om te vergroten... Binnen een kleine maand zie je mijn kast beter afgewerkt