Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat heeft de helft (of op zijn minst een kwart) van alle vrouwen die hier gepost worden...
ik hoorde ook niemand klagen dat die leuke brunet in het groene shirtje "nep" borsten heeft....
En wat is dat nou? Er bestaat niet zo iets als te mooi. Boeiend dat ze nep zijn? Het is niet je vriendin (of wel?)
Hier zijn het gewoon lekkere lustobjecten, dus mond houden en geniet van de show :041::icon_wink::001:.
dat heeft de helft (of op zijn minst een kwart) van alle vrouwen die hier gepost worden...
ik hoorde ook niemand klagen dat die leuke brunet in het groene shirtje "nep" borsten heeft....
Ik kan je wel wat linkjes privé sturen, maar denk nie dat daar dit forum voor is bedoeld
Bovendien helpen we Joren op die manier ook niet met z'n goede voornemens!
Maar waar het omdraait is: Wat vind je van de bovenstaande dame? We willen natuurlijk allemaal een kritische opinie horen van iemand die niet direct naar de 2 + punten (laarzen en schoenen op de achtergrond) kijkt van deze dame.