Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En die zonnebankbruine snolletjes hoeven van mij ook niet hoor. Het enige dat ik voor me zie als ik zo'n griet zie staan is een lading prinsessengedrag en domheid. En domheid associeer ik weer met slechte bedprestaties, wat eigenlijk het enige zou zijn waar dit soort huppelkutjes goed voor zijn. Niet dat je nou einstein moet zijn voor een goede neukpartij, maar als ik een prei wil knarren ga ik wel naar de supermarkt...
Zo, einde rant. Gat u alstublieft door met het betere gedeelte van de postings, ik ben ook nogal een billenman :023:
PS: ik kijk rechts ff voor een geschikte smiley, staat deze ertussen: :110:
Ik geloof niet dat in context er een foutere kan zijn!
inderdaad, ze hadden die buik net zo goed kunnen renderen, zo strak bestaat het niet. Opzicht ziet het er nog best wel lekker uit trouwens, dus echt bezwaar heb ik nou ook weer niet...
Maar nu is het mooi geweest trouwens! Je kan niet zoveel in deze thread posten zonder iets bij te dragen! Wat vind jij nou echt een lekker wijf?