JanPieter New member 16 februari 2015 #1 Beste HighFlow, Is de tempratuursensor van Monsoon ook in het rood te krijgen? andere kleuren heb ik wel gezien maar helaas nog geen rood. Komt de hardline van Monsoon ook nog in de shop? Groeten Jan Pieter.
Beste HighFlow, Is de tempratuursensor van Monsoon ook in het rood te krijgen? andere kleuren heb ik wel gezien maar helaas nog geen rood. Komt de hardline van Monsoon ook nog in de shop? Groeten Jan Pieter.
Freddy Administrator Forumleiding 16 februari 2015 #2 Zou de de productcode kunnen geven, dan voegen we het toe
JanPieter New member 16 februari 2015 #3 Freddy zei: Zou de de productcode kunnen geven, dan voegen we het toe Klik om te vergroten... Ik dacht TPL-RD voor de tempratuur sensor. Hardline van Monsoon te zien in dit filmpje.
Freddy zei: Zou de de productcode kunnen geven, dan voegen we het toe Klik om te vergroten... Ik dacht TPL-RD voor de tempratuur sensor. Hardline van Monsoon te zien in dit filmpje.
Freddy Administrator Forumleiding 16 februari 2015 #4 Temperatuur meter is toegevoegd: Monsoon Premium G1/4 Temperature Plug - Red - MON-TPL-RD De hardline fittingen/tubes zijn in verschillende maten en kleuren. Als je een selectie kan maken en de productcodes daarvan hier laat weten, kunnen we dat alvast toevoegen.
Temperatuur meter is toegevoegd: Monsoon Premium G1/4 Temperature Plug - Red - MON-TPL-RD De hardline fittingen/tubes zijn in verschillende maten en kleuren. Als je een selectie kan maken en de productcodes daarvan hier laat weten, kunnen we dat alvast toevoegen.