• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mogelijke bitcoin virus !!!!!

Stephan---pro

New member
Hallo,

Ik heb sinds vanmiddag een groot probleem met mij pc waarbij ik opmerkte dat mijn Gpu (gtx 570 superclocked op stock koeler) boven de 70 graden was dus ik meteen mijn spel uit en mijn evga precisionX opgestart en direct de koeler op max gezet waar hij nu 53 graden is en ik niks op mijn pc doe, en hij geeft aan dat hij een load heeft van 98%.
ik heb gezocht op internet maar niets vinden over hoe je dat kan oplossen, opstarten, gpu loshalen etc werken niet.
ook heb ik een officiele norton anti virus op mijn pc.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hierbij want ik ben echt super bang dat er iets stuk gaat aan me pc.

hieronder Gpu-z en evga precisionX status.

gpu bitcoin.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
Sanders Zo klein mogelijke E-ATX kast Cases en Modding 0
F Mogelijke WC Setup Advies Waterkoeling Setup 31
Johnny Goedkoop mogelijke PC Hardware & Software 18
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Betalen met Bitcoin nu mogelijk bij HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
X-Tripiot Butterfly Labs Jalapeno 5 GH/s bitcoin miner Verkocht 1
HighFlow Corona virus update HighFlow Computer Cooling Shop 3
Wouter Probleem met virus hulp nodig! Problemen & Oplossingen 14
Fall3n [SCTWSTUK] Gevolgen van een virus in een pc bij een Mkb Hardware & Software 6
K Resident Evil T-Virus reservoir. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
vincent welke virus/firewall prog. Hardware & Software 21
Issieee PC / Windows crashed tijdens spelen van WoW. Oorzaak: Virus! Problemen & Oplossingen 13
E Welke virus scanner / anti-virus voor Windows 7? Hardware & Software 11
P hardnekkig virus in omloop Win32/TrojanDownloader.Small.NFG trojan Hardware & Software 14
Thierry FrozenQ T-virus res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 59

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan