Okkii Okkii*Eskii 15 september 2009 #1 Ja moederborden voor socket 775, zo goedkoop mogelijk het liefst maar met quadcore support. chipset P45 of P35
Ja moederborden voor socket 775, zo goedkoop mogelijk het liefst maar met quadcore support. chipset P45 of P35
Okkii Okkii*Eskii 15 september 2009 #3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws Een product die je wilt hebben, maar nog niet in onze Shop? Of gewoon een interessant product? Post het hier en we gaan kijken wat we kunnen doen! Nieuwe Want ik zoek wel iets om bij me bestelling mee te nemen
HighFlow Product Suggesties en Nieuws Een product die je wilt hebben, maar nog niet in onze Shop? Of gewoon een interessant product? Post het hier en we gaan kijken wat we kunnen doen! Nieuwe Want ik zoek wel iets om bij me bestelling mee te nemen
Freddy Administrator Forumleiding 15 september 2009 #4 Zou je even willen checken welke S775 bord je wilt. Want er zijn er erg veel! Graag Merk en modelnummer. Linkje naar fabrikant website erbij is ook gewenst
Zou je even willen checken welke S775 bord je wilt. Want er zijn er erg veel! Graag Merk en modelnummer. Linkje naar fabrikant website erbij is ook gewenst
Celly I hate molex connectors 15 september 2009 #5 Zag deze voor je staan: ASUSTeK Computer Inc. €65 ongeveer. P35 chipset. Goedkoper wordt 't m niet voor P35/45 chipsets!
Zag deze voor je staan: ASUSTeK Computer Inc. €65 ongeveer. P35 chipset. Goedkoper wordt 't m niet voor P35/45 chipsets!