nou vandaag speciaal voor DopeStuff
even een photoshoot gemaakt van de militairy switches:gek die uit Amerika zijn gekomen (thnx to my uncle:054
.
ik heb dus ook wat informatie voor jullie wat betreft deze switches.
de switch bestaat uit de schakelaar zelf:idee,
het kapje wat hem zo ruig maakt,:icon_super:
en de 2 ringetjes die je nodig hebt om het tot een geheel te maken:032:.
let erop dat het linker ringetje is bedoeld om het kapje op de switch zelf vast te zetten en het rechter ringetje gebruikt MOET worden tenzij je materiaal waar je het op wil bevestigen dikker is dan 3-4mm. ik heb dit ringetje dus niet nodig:icon_idea:, want mijn plexi frontje is 5mm dik:106:.
de schakelaar zelf (dus zonder kapje en incl. de connectors) is +-56mm lang
met een
ingeklapt kapje is hij maar liefst 63mm lang (met orgineel ringetje, bij het plaatje is hij dus iets langer vanwege het plexi).
en met een
uitgeklapt kapje wordt hij maar liefst +-73mm lang
het ringetje is namelijk maar 4,5mm dik:031:.
vanaf het het materiaal waarop bevestigd wordt is de schakelaar zelf 25mm lang, met het kapje open een acceptabele 43mm:023:
en met het kapje dicht 32mm
de schakelaar is op zijn dikst 16,5mm
zoals de meeste misschien al opgemerkt zullen hebben heb ik een schakelaar die een groene led bevat in het knopje:gek, deze kan 12v aan (20A) en dus direct op de voeding worden aangesloten zonder poespas:023::033:.
Of de LED altijd aan zal staan of pas aangaat zodra de schakelaar op "ON" wordt gezet kan ik helaas nog niet vertellen:eusa_wall:, dat laat ik nog weten
. Mijn gedachte zegt dat hij continu aanstaat maargoed... dat zien we nog wel...
hier de 2 schakelaars (ja ik heb er 2 gekocht) bevestigd op mijn plexi wat in het frontje gaat zitten:
wat ik hiermee wil schakelen? de led verlichte plexi achter het moederbord en de uv-ccfl's.:eusa_silenced:
TIP:
aangezien er flink wat kracht nodig is om de kapjes open te doen heb je kans (zoals bij mij) dat je frontje uit je case getrokken wordt:075::021::066::s-minigun::076:, niet het frontje zelf maar in mijn geval het plexi wat erin zit. ik moet het plexi dus gaan vastlijmen oid aan het frontje. alleen met seconde lijm krijg je van die gore "uitslag" dus ik moet nog een lijm vinden..:011:
ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden
:043::023::033:
Grtz Stravinski