• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
woow, al weer wat reacties erbij... heb ik zoveel gemist:|
in ieder geval, van mij komt binnenkort ook weer een kleine update want mijn schakelaars uit amerika zijn binnen:D:D:D
ze zien er echt wreed uit!! en het past helemaal bij de case:033:
minpunt is wel dat als ik dat klepje open wil doen dan komt mijn plexi uit het frontje:065:, dus moet het plexi aan het frontje gaan vastlijmen....
maar dat gaat helemaal goedkomen hoor;)

ik hou jullie op de hoogte;)

grtz stravinski

nou vandaag speciaal voor DopeStuff;) even een photoshoot gemaakt van de militairy switches:gek die uit Amerika zijn gekomen (thnx to my uncle:054:).
ik heb dus ook wat informatie voor jullie wat betreft deze switches.:D
de switch bestaat uit de schakelaar zelf:idee,
img6575kr6.jpg

het kapje wat hem zo ruig maakt,:icon_super::cool:
img6579dq7.jpg

img6580vy0.jpg

img6582rz6.jpg

img6581gl4.jpg

en de 2 ringetjes die je nodig hebt om het tot een geheel te maken:032:.
img6594up9.jpg

let erop dat het linker ringetje is bedoeld om het kapje op de switch zelf vast te zetten en het rechter ringetje gebruikt MOET worden tenzij je materiaal waar je het op wil bevestigen dikker is dan 3-4mm. ik heb dit ringetje dus niet nodig:icon_idea:, want mijn plexi frontje is 5mm dik:106:.

de schakelaar zelf (dus zonder kapje en incl. de connectors) is +-56mm lang
img6574ld4.jpg

met een ingeklapt kapje is hij maar liefst 63mm lang (met orgineel ringetje, bij het plaatje is hij dus iets langer vanwege het plexi).
en met een uitgeklapt kapje wordt hij maar liefst +-73mm lang
img6592of6.jpg

het ringetje is namelijk maar 4,5mm dik:031:.
img6593ka3.jpg

vanaf het het materiaal waarop bevestigd wordt is de schakelaar zelf 25mm lang, met het kapje open een acceptabele 43mm:023:
img6596dx3.jpg

en met het kapje dicht 32mm
img6597jj5.jpg

de schakelaar is op zijn dikst 16,5mm

zoals de meeste misschien al opgemerkt zullen hebben heb ik een schakelaar die een groene led bevat in het knopje:gek, deze kan 12v aan (20A) en dus direct op de voeding worden aangesloten zonder poespas:023::033:.
img6577it6.jpg

img6584cc0.jpg

Of de LED altijd aan zal staan of pas aangaat zodra de schakelaar op "ON" wordt gezet kan ik helaas nog niet vertellen:eusa_wall:, dat laat ik nog weten;). Mijn gedachte zegt dat hij continu aanstaat maargoed... dat zien we nog wel...

hier de 2 schakelaars (ja ik heb er 2 gekocht) bevestigd op mijn plexi wat in het frontje gaat zitten:
img6589me6.jpg

img6590zn5.jpg

wat ik hiermee wil schakelen? de led verlichte plexi achter het moederbord en de uv-ccfl's.:eusa_silenced:

TIP:
aangezien er flink wat kracht nodig is om de kapjes open te doen heb je kans (zoals bij mij) dat je frontje uit je case getrokken wordt:075::021::066::s-minigun::076:, niet het frontje zelf maar in mijn geval het plexi wat erin zit. ik moet het plexi dus gaan vastlijmen oid aan het frontje. alleen met seconde lijm krijg je van die gore "uitslag" dus ik moet nog een lijm vinden..:011:

ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden:D:043::023::033:

Grtz Stravinski:D:cool:

en wie heeft nu weer dit topic verplaatst? dit is dus absoluut geen build log, zoals je ziet wordt een case aangepast gespoten en veranderd vind dit eerlijk gezegd vrij irritant!!
dit is een topic dat gewoon thuishoort bij het casemod topics

en misschien kan xel of freddy even de topic titel aanpassen naar Kandalf LCS mod Stravinsi & Ralphios.

of is dat teveel gevraagt?

Done, maar volgens mij kon je het ook zelf doen. Puur de titil aanpassen in de
eerste post :106:

had ik geprobeerd... maar omdat (denk ik) mijn topic is samengevoegd met dan van ralphios kan ik het niet veranderen:S oftewel ik kon het niet wel geprobeert ;)

-edit-

wat vind je eigenlijk van die schakelaars xel?
en morgen ga ik proberen te solderen;) die schakelaars moeten werken:p

Laatst bewerkt:
Jongens alles is klaar de loop is perfect of jah... Mijn CPU blok LEKT!!!!! AAAAHHHHHHH eraf gehaald en wat denk je? een BARST IN MIJN CPU BLOK AAAAAHHHHHH

Freddy ik heb gelijk een EK blok bij je besteld, doe um maar zsm sturen ;) hahha en een extra kitkat of zo... Ik ben heel verdrietig nu kan ik niet verder :'(

Jongens alles is klaar de loop is perfect of jah... Mijn CPU blok LEKT!!!!! AAAAHHHHHHH eraf gehaald en wat denk je? een BARST IN MIJN CPU BLOK AAAAAHHHHHH

Freddy ik heb gelijk een EK blok bij je besteld, doe um maar zsm sturen ;) hahha en een extra kitkat of zo... Ik ben heel verdrietig nu kan ik niet verder :'(

woow dat is balen! welk cpu blok had je eerst? nog die van tt? zoja who cares:116: dan ben je alleen maar beter af;) maar zeg us ralphios wat vind jij van mijn switches hierboven:D
trouwens wij WILLEN EN MOETEN FOTO's ZIEN:041:

Dus...

Na het installeren van alle componenten was het tijd voor de water loop. Ik moet zeggen het is me allemaal meegevallen.

Maar dus.. Helaas tijdens de lektest een scheur in mijn blok. dat was het blok van Tt dus niet veel verloren. Heb nu direct een EK blok besteld, ten eerste het komt van highflow af en ten 2de het is van EK dus altijd goed bezig.

Mijn Videokaart heb ik noodgedwongen op de onderste pcie moeten proppen omdat ik anders in de knoei kwam met mijn RAM koeler. Verder vind ik dat mijn GPU kaart iets te veel buigt onder het gewicht van het blok :S:S:021: en ik heb er nu even een stuen onder gezet. ikdenk dat ik wat plexi ga uitmeten en buigen om eronder te plaatsen voor ondersteuning.

Hey stravinski wat heb jij er ook alweer voor gebruikt om te buigen?

Ok here we go!

Slopen van een GTX 260

350jiqe.jpg

qqrekp.jpg

Het begin van de dag,
255q49t.jpg

Deel van mijn multi func fan controler
2ew2l9c.jpg

Het voorbereiden en inbouwen,

wlfeu.jpg

2icbebl.jpg

20r3djo.jpg

11t7ubq.jpg

mcufxx.jpg

2qjizoy.jpg

2624ajk.jpg

dratkz.jpg

24gv9e8.jpg

De lektest
bgp94p.jpg

2002zrl.jpg

Alles ingebouwd en het CPU blok er weer uit na de lek test
25jckdv.jpg

mtvypt.jpg

208eayp.jpg

hey ralphios, het is vrij normaal dat de graka iets buigt onder het gewicht van het blok, maar het je kan dat buigen ook al minder maken door je slangen minder te laten drukken op je kaart, oftewel de slangen iets korter te maken.
ik had een fhon gebruik om te buigen... je moet wel effe wachten want de warmte moet in het plexi trekken voordat je kunt gaan buigen.

grtz

owh en ik weet niet wat jij verstaat onder je graka slopen...
maar als ik iets sloop komt er een moker bij kijken... een auto en misschien een betonblok en honkbalknuppel. owh en mijn broertje geeft dan meestal genadeslag met een bijl:icon_axe::067::066::s-chainsaw::fsniper::fripper::fplasma::fglob::072: :fenforcer: :s-shock::s-minigun::069::s-instagib::070::s-telefrag::fflak::fimpact::s-bluecap::frocket::s-ctf::071::021:

Nice, eindelijk alles ingebouwd.

Eigenlijk maar goed dat het TT blokje is gescheurd, heb je een mooi waterkoelingsetup zit er een TT blokje in :p

Met de EK Supreme ga je in ieder geval een stuk op vooruit :D

En in dat eerste icoontje is zeker je broertje die achter je aanzit??? hahahah

@Freddy,
Jah eindelijk kerel!!! F*CKING HELL>:013:>:013:>!!!!! Wat een dag, zal jullie nog wat mooiers vertellen, waren we het aftappunt erin aan het zetten (wat overigens niet echt goed werkt in het principe van aftappen) en ik hoor een soort van geluid dat leek op statische electriciteit toen die maat van mij die mij hielp met het aftappunt in de kast kwam... MIJN HART ZAT IN MIJN KEEL :icon_eek:
Wat bleek nou, een van de klemmetjes die erop zaten, wat stuk want die klikte niet helemaal dicht en dat laatste stukje klikte contstant. Dus het was dat wat het "GELUID" van statische electra maakte!!! dus alles weer goed :D:D:D
:peace

Maar dus Freddy, Stuur die blok maar met de express mee NU WIL IK HET AF HEBBEN!!! hahaha....

Nog mijn UV balkjes plaatsen, plexi meten, uitzagen, graveren, buigen... hahaha maar dat kan altijd nog, ik wil um nu EERST hebben lopen... !!!!! :p

ik hou jullie op de hoogte van verdere vorderingen, maar zal toch eerst dat blok moeten hebben :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan