• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
THE BEGINNING
n1cj8o.jpg

Voor het Spuiten

5yg1za.jpg

rl9fly.jpg

7104uw.jpg

312wmz4.jpg

oig58j.jpg

207al4i.jpg

2ynoyyp.jpg

mkbq5h.jpg

ml2uma.jpg

14tpkza.jpg

34zdgck.jpg

357hged.jpg

Een paar foto's van het spuit werk...

bflx4z.jpg

2vw5qi0.jpg

34t7la9.jpg

2lxa35w.jpg

iz6whs.jpg

2hfrxwk.jpg

5np1yu.jpg

Spuitwerk ingebouwd!!!
eurgc0.jpg

2ynkwia.jpg

En mijn bestelling van Highfl0w:D Thanks Freddy alles is in goed handen en het meeste is al verwerkt :D:DYEAH!!!

2vbv3bt.jpg

2r73i1l.jpg

rkzbrq.jpg

Nog wat mods: mijn UV verf en Plexi glas,

2je2uq1.jpg

Wat originele spullen die er nog langs lagen,

5f53ew.jpg

Kast kaal:

sfyscx.jpg

2hz7cs0.jpg

Mijn 120 rad inelkaar.. nu nog monteren
15rf5er.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er strak uit Ralph,

hoe staan de zaken er nu voor? want je hebt toch al met uv verf gewerkt? hoe ziet dat eruit?

verder best wel slimme zet om een smaller rad te kopen
geeft je weer wat meer ruimte als je alles in je kast wil houden.
ik merk dat ik bij mijn setup geen shroud meer kan gebruiken :(

verder ziet er puik uit kerel;)
keep up the good work

Nou mensen het salaris is bijna binnen! En dan wachten op het salaris van deze week wat hopelijk volgende week dinsdag binnen is. Minus de vaste kosten plus dit min dat gedeelt door 12 tot de macht 3 en daaar de cosinus van en dan hou ik over wat ik ga uitgeven aan mijn hardware.

In het kort dit word mijn setup met respectievelijk linkjes en prijzen:
MENINGEN MENSEN MENINGEN!!! LEMME HAVE IT!!

Asus Striker II Extreme €289
Intel Q9400 @ 2600MHz €259
Fancontroller multifunctie €29(voor de prijs hoef ik het niet te laten)
1x HDD sATA 1TB welke precies weet ik nog niet ongeveer €99
DDR3 RAM geheugen @ 1600, 2 x 2GB €149
1x floppy drive
1x dvd speler
1x dvd writer
deze 3 samen ongeveer €50

Alles bij elkaar ongeveer €875,- nog te doen of niet?

Dan heb alleen nog mijn OS te gaan. Waarschijnlijk ga ik gewoon ff langs ZERCOM om daar een vista 64bit the halen.

laat het maar weten gasten

Ralphios

Jah ook een leuke setup,

Maar dan zou ik er wel een WC setje bij moeten halen om mijn NB en/of mijn SB te koelen. En ben bang dat mijn pomp dat niet gaat trekken....

Of kan ik de mosfets e.d. gewoon op de heatsinks laten koelen?

Ik heb het idee dat ik bij de Striker II meer opties heb of niet?
Is deze ook van de ROG?

Ik vind het een top idee ik zou heel graag een i7 hebben, Maar de extra kosten die er aan verbonden zijn gaan net niet erdoorheen. Ik zal een i7 bracket ergens moeten vinden, ik zal gebruik moeten maken van de triple ddr3...
Plus ik lever heel wat meer gemakken in van de Striker II ROG board

Laatst bewerkt:
Mooi foto's! :D

Voor de P6T zijn er niet veel opties qua waterkoeling.
Waarschijnlijk komt Bitspower wel met een blok hiervoor (zal eind February er zijn).

En voor i7 heb je idd een andere bracket nodig.
Welk CPU blok had je ook alweer?

ne emaar de doos die ik erbij kreeg zat wel een bracket bij die de AM2+ ondersteunt en dat is ook een speciale bracket :S:S:S:S:S

Ik word gek ik ga wat eten spreek je dadelijk wel weer.....

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:S:S:S:S

hmmmmmm ik denk dat me dat te lang gaat duren. Zoals ik op mijn andere topic al heb gezegt,
het is mijn eerste Mod en OC dus ik denk dat ik het voorlopig toch bij de 775 ga houden, ook vanwege het mobo dat toch van ROG is en makkelijker en gebruiksvriendelijker is voor een N0ob OC'er als mezelf... Ik heb nu 2 maanden research achter de rug voor mijn huidige opstelling met de striker II en de Q9400 en de rest... anders kan ik weer opnieuw gaan beginnen met zoeken...

En zoals me pa al zei:
Jonge, wat je nu koopt is morgen al niets meer waard (in het kader van de vooruitgang...)

Ik denk dat ik met deze core en mobo toch een hele tijd vooruit kan!!:D

Heel wat werk opgeleverd, mooi gedaan.

Inderdaad jammer dat de zwarte Kandalf geen zwarte bays aan de voorkant heeft, toen de reden voor mij om de "silver" aan te schaffen.

Ik zie hier toch wel meer op het forum dat mensen na verloop van tijd toch de WC onderdelen gaan vervangen........

Je hebt heeeel mooi met uv-plexi gewerk, ben weer geïnspireerd :D

Jah die UV plexi mod is van Stravinski, en het topic vanaf pagina 6 is mijn gedeelte...

Maar inderdaad het vervangen van WC onderdelen komt vanzelf, maar ik ben N0ob hierin en vind het goed zo op dit moment. Ik ga me nu niet TE diep erin boren, vooral om te voorkomen dat ik dadelijk TE diep ga en door de bomen het bos niet meer zie. Dus bij deze ga ik mijn Hardware bestellen zo als ie was en aangezien ik net al ben uitbetaald ga ik dat waarschijnlijk dadelijk of vanavond doen :D:D:D LET THE GAMES BEGIN!!!

Tnx Freddy,

Ik ben iets HEEL stoms vergeten... een aftappunt, nieuwebestelling ligt al bij je!
En ik moet toch een extra fan met ledjes voorin. Heb nou 2 blauwe maar dat ziet niet uit zo'n donker stuk in het midden. Dus dan doe ik Blauw rood blauw.... van boven naar onder of onder naar boven... hoe je het maar bekijkt

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan