• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
haha, volgens mij heb je dan niet de goede spuitbussen, want ik had dat niet achterop staan;) oftewel nee ik heb mijn spullen niet verwarmd tot 160 graden.
bovendien heb je dan kans dat je metaalonderdelen dan gaan buigen en het niet 100% meer past in je case.
misschien dat jij hittebestendige bussen gekocht hebt?

de eerst laag ziet er nooit mooi uit (vind ik dan) vanaf de 2/3e laag is het pas mooi.

Ok jah ik ben 3 winkels ingeweest en jah het is de hittebestendige. Ik d8 dat die de goede waren aangezien het warm kan worden in de kast. Maar het blijft goed zitten na de 2de laat dus 3 geen overbodige luxe en het ziet er inderdaad goed uit.

Edit:

Balen, 40 euro weggegooid. Ik snapte er niets van dat de verf niet pakte. Die heatresistant pakt er gewoon niet op, terwijl die wel op alle ondergronden zou moeten kunnen... Hellaas, de foto van de zijkant is goed en die ziet er ook goed uit maar ik weet niet waarom maar het lijkt dat dat materiaal net iets anders is. Net ff een zaak gevonden die de juiste bussen had. Gelijk ff de juiste primer en mat zwart gehaald....
EN WAT DENK JE WAT RALPH ZIET??? JAH... FLUORISERENDE spuitbus.... IK denk YEAHHH!!! maar helaas alleen in het oranje... :S:(:( Maar ik ga zoeken of er nog zaken zijn met Fluo groen... Dan ga ik een aantal dingen groen spuiten maar niet te veel anders is het overkillllllll.....

Verder update:
Schuren gaat goed alleen klote tussen al die priel gaatjes... Stravinski hoe heb jij in die 2 bays geschuurt? die backcage kan ik nog wel aan maar die front cage. Heb je daar de pop nagels ook uitgehaald?

Een paar onderdelen dus testgespoten en nu gaat alles goed. Ik ga nu eerst ALLES schuren voordat ik weer een spuitbus vast pak. De geur en een beetje overwelmend op me kamer... Maar aangezien ik geen vervangde plek heb om me spullen te spuiten/warm te zetten, zal dit voorlopig zo moeten zijn, totdat het buiten gaat dooien dan zou ik eventueel buiten kunnen spuiten, maar dan zou ik het weer ergens moeten laten drogen, maar ik zou echt niet weten waar :S:S

Ik ga weer aan de schuur......

Laatst bewerkt:
Update:

Ik heb een druk weekend gehad. Ik heb de gehele zaterdag (5 uur lang) zitten schuren aan de 5,25" bay die zeg maar het dichtst bij de zijkant zit die je open kunt maken, wat een pokke werk.
Nu ben ik over de helft en heb ik een vraag over het moederbord. Heb ik de letters nodig die er op de plaat staat voor het moederbord??
Zo niet dan spuit ik dat hele kreng gelijk zwart...
Ik zag dat iemand de 2 posts had samen gevoegd. Heel leuk, het is ook fijn... maar nu zijn mijn foto's weg???
Laat even weten, anders doe ik ze ff opnieuw uploaden.. verder jah zaterdag avond niet veel kunnen doen, me vriendin was moe dus hebben we film gekeken. Was het schuren ook ff een beetje zat moet ik zeggen.

Verder ben ik gisteren (zondag) naar Lelystad gereden op vandaag naar de uitvaart te gaan van Dimitri. Het was een mooie uitvaart... Maar veel te vroeg...hij was pas 32 jaar, en net een kind...

Nu ff terug op het feit PLEXIGLAS!!! Wat een krengen bij GLS, ik ben donderdag naar hun website gegaan om dus de 2de levering aan te vragen voor afgelopen vrijdag, en dus niemand aan de deur geweest. Bel ik vandaag op naar die krengen, weet je wat ze zeggen??? Jah sorry dat pakket hebben we maar op het depot gehouden, het spijt ons zeer... Ik wist niet hoe ik het had.:doubt:.. Ook die persoon aan de telefoon niet... die wist niet wat er gebeurde, zulke dingen gaan er bij mij dus echt niet in he. Hiroshima was er niets bij... Ik zeg met een "SORRY":071: kan ik niet bouwen, na een paar minuten heb ik een specifieke tijd afgesproken en morgen zal het in huis zijn. :038:
Sorry Freddy, maar wat is dit een bagger leverancier... Ik ben heel blij dat ik hier uiteindeiljk kan kiezen voor TNT:026:, waar ik zowiezo meer vertrouwen in heb dan 2de hands leverende mensen... Als er zoiets gebeurd heb je mij echt op het dak zitten...

Goed, dat even over de minder positieve dingen, nu over naar de meer positieve vooruitzichten. Als het goed is komt morgen dan ook mijn UV verf binnen!! En ik ga morgen mijn HF bestellijst tweaken en inorde maken zodat ik morgen als het goed is mijn bestelling kan gaan verwerken, DUS FREDDY:079::079:!!! Maak je bost maar nat, er moet iemand diep in je warenhuis kruipen om heel veel spulletjes bijeen te gaan shouwen... hahah :D:D jij blij ik blij jah toch...

Nou jongens (en eventuele meisjes) ik ga er weer vandoor... Ik zal morgen ff de foto's opnieuw uploaden met nieuwe, als ik de oude niet hoef te uploaden dan niet, maar het is maar 5 min werk!

hey kerel... jammer dat het zo tegenzit gelukkig heb ik wat meer mazzel gehad..
ik heb nog geen problemen gehad met gls, vind wel dat ze in vergelijking tot TNT laat leveren... bij tnt kan ik het vaak om 9 uur nog ontvangen of 10 uur maar vaak niet later dan dat... gls komt pas vaak in de vroege middag aanzetten wnnr ik op school zit :(
maargoed:D dat wil niet zeggen dat het project er onder moet lijden..

eerlijk gezegd ralphios had ik wat foto's van jou verwacht om te kunnen bekijken hoe het ervoor stond. ik heb je trouwens een PM gestuurd zodat we via msn kunnen lullen is soms wel zo handig;)
maar is de case nu zelf gespoten al? ben je nog van plan te gaan zagen in de case? enige vooruitgang verdeR?

grt strav

Ik zal je vanavond even toevoegen op msn kerel.
Inderdaad TNT komt altijd later bij ons. Dat is wel een voordeel van TNT ze leveren op sommige adressen later op de middag als ik klaar ben met werken. Want jah me moeder is er natuurlijk ook niet altijd.
Maar goed... Ik had wat foto's erop gezet en ik heb een paar nieuwe, maar die ga ik vanavond verwerken en als ik die oude ff opnieuw moet uploaden doe ik dat ook gelijk even.

Vorderingen:
De case ligt nu helemaal uit elkaar!! Verder is er ongeveer 70% geschuurd... ook vanwege dat ik alle lastig te schuren stukken eerst heb gedaan!:D dat is altijd handig maar ik heb daar wel wat :071: momenten bij gehad hoor...

ey maar stra de vraag was of je die letters op het moederbord paneel nodig hebt?:S anders spuit ik die ook gelijk helemaal zwart.

Ik ga vandaag ook nog op zoek naar wat leuke logo's op te verwerken in mijn kast. Aangezien mijn UV verf binnenkomt en ik even wat ideeen op moet doen. Als het schuren klaar is deze week hoop ik zondag op tijd terug te zijn in weert, van mijn weekendje weg, om dan als nog minimaal 2 lagen primer en 2 lagen zwart te spuiten, en dan laten drogen... en dan eventueel een derde laag maar jah 2+2=4 lagen en 2uur rust per laag = 8 uur spuit werk :S En tussendoor wil ik ook nog aan wat plexiglas ideeen werken.

Ik bedacht me of ik niet miscchien een stuk plexi met ledjes uiteindelijk op me zijkant zou bevestigen. (niet achter me moeder bord maar tussen het kabel mngmt stukje.
Ik ga geen plexi doen achter me moederbord, ook omdat ik dan te veel ideeen van jou ga pikken, en dan heb ik het gevoel dat het niet meer mijn eigen kast is...

Nou dat zijn de ideeen en plannen voor de komende week. Ik ga nu eens ff terug naar mijn excel sheet, even snel me bestellijst tweaken, dan even wat werk uitvoeren, want daar krijg ik immers voor betaald. en dan rond het middaguur zal ik Freddy eens flink aan het werk zetten :079::079::079:

in principe heb je de letters/tekst op het moederbord niet nodig... let wel op dat als je gaat spuiten alles wat niet zwart mag worden afgetaped anders heb je kans dat contact met pci sloten e.d. slecht wordt. verder alle koelblokken aftapen en dan is het spuiten. trouwens ook balangrijk effe je socket afdekken als je gaat spuiten maar dat was je denk ik wel duidelijk...

waarom plexi plaatsen in het deel waar je kabels kwijt kunt? je ziet het niet (tenzij je gaat zagen in je sidepanel) en verder vind ik plexi te duur om daar te plaatsen, maak er frontjes van... een plaat voor op je vga, achter je mobo, op de bodem van de case of maak er een window van in je sidepanel. maar achter je mobotray zou ik het niet doen in ieder geval maar dat is mijn keuze.

grt Strav.

Hey,

Ik heb nog geen hardware erin zitten, alles ligt er los langs. Ik heb letterlijk de hele kast uitelkaar geschroefd!! :S hahah :D:D

Ik dacht aan een stukje plexie net naast mijn PSU achterin dat bovenstuk... Maar heel misschien ga ik aan de zijkant nog zagen, maar ben een beetje terughoudend over het feit te gaan zagen in mijn zijkant van mijn case.. :S

Verder schuur ik alles appart op en spuit ik het apart en dan bouw ik het volgende week terug in de kast...

Ik zit nog met 1ding en dat is dat ik een filport wil maken maar niet precies weet wat ik op mijn reservoir kan monteren. Ik wil graag iets op mijn res monteren en dan d.m.v. een slang naar boven leiden en daar aansluiten op een fillport... (het liefst op de plek waar jij zeg maar je 2de powerknop hebt zitten...)
Ideeen? Meningen? concrete plannen? ik hoor het graag

Oh en de bijvoegende functie van een flowmeter... wat doet ie en is ie het geld waard...

Laatst bewerkt:
ik zou ten eerste niet je fillport zetten waar ik mijn 2e powerknop heb zitten, en wel om de reden dat als je knoeit met vloeistof dat het in je usb/audio aansluiting drupt en dat je kans hebt je audio/usb kapot te maken, zoniet de aansluiting zelf dan wel het moederbord.

de flowmeter is ervoor om te kijken of je water nog wel goed genoeg doorstroomd, ik heb die dus daarom erin gezet. als het pompje het begeeft dan kan ik dat direct zien.
minpunt van een flowmeter is dat het restrictief is en dus de stroming van je water een beetje tegengaat. keuze is aan jou of je dit erin wilt zetten. ik persoonlijk zou zeggen zet hem erin, dan ben je in ieder geval op de hoogte of je water nog rond gaat, of je pompje het nog doet.

je kunt ook zeggen dat je hem niet koopt, maar dan zul je een temp-programmatje altijd op de achtergrond moeten draaien als je zeker wilt zijn dat er niks kapot gaat.
het is natuurlijk niet verplicht allemaal, het zijn alleen maar tips.
ik geef mijn flow een beetje op voor zekerheid en daar heb ik geen moeite mee als ik zie hoe snel dat metertje ronddraait heb ik het idee dat het zeker nog met 300-400 liter per uur er doorheen gaat.

mvg Strav

trouwens als je mijn reply's handig vind kun je me bedanken met die thanks button rechtsonder ieder reply.
vind je mijn reacties nergens op slaan of wat dan ook dan klik je op de groan;)
ik zeg het maar even.

En mijn bestelling is geplaatst :D:D:D:D:D

@ iedereen!!!

check de nieuwe pics

Bijlagen

• 014.jpg
    014.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 9
  • 030.jpg
    030.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 9
  • 034.jpg
    034.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 9
  • 033.jpg
    033.jpg
    132,9 KB · Weergaven: 8
  • 015.jpg
    015.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
nou ik heb nog een overclock geprobeerd, ik moet zeggen dat ik best verrast ben over het waterblokje van asus nu het NIET lekt :D
het scheelt een dikke 10-13 graden, wat betekend dat mijn cpu warmer wordt dan mijn NB bij een overclock van 4,2ghz die iets meer dan 1 uur stabiel liep en vervolgens BSOD kreeg:(
42ghzstabiel1uurah2.jpg

het was ook te mooi om waar te zijn, maar als je kijkt naar de temperaturen is het zowiezo niet echt gezond, en dan ook nog eens in het achterhoofd houden dat de cpu op 1,52 volt liep wat ook niet vaak ten goede komt voor een cpu.
maargoed was maar een test en bij 3dmark haalde ik een score van 13810 met die oc meer volt durfde ik er echt niet op te gooien dus moet het maar met 4,1ghz doen :(

grt strav

nou ik heb nog een overclock geprobeerd, ik moet zeggen dat ik best verrast ben over het waterblokje van asus nu het NIET lekt :D
het scheelt een dikke 10-13 graden, wat betekend dat mijn cpu warmer wordt dan mijn NB bij een overclock van 4,2ghz die iets meer dan 1 uur stabiel liep en vervolgens BSOD kreeg:(
42ghzstabiel1uurah2.jpg

het was ook te mooi om waar te zijn, maar als je kijkt naar de temperaturen is het zowiezo niet echt gezond, en dan ook nog eens in het achterhoofd houden dat de cpu op 1,52 volt liep wat ook niet vaak ten goede komt voor een cpu.
maargoed was maar een test en bij 3dmark haalde ik een score van 13810 met die oc meer volt durfde ik er echt niet op te gooien dus moet het maar met 4,1ghz doen :(

grt strav

LOL stra, 4,1:'(, hahah
Nette OC dat wel... Ik ga blij zijn met mijn striker! Heb jij ook van ROG een Mobo? In een review van de striker II las ik dat er al standaard overklok profielen in zitten. Dus hoef ik zelf niet te kloten met voltages. Alleen vraag ik me af of ik de Voltage van me RAM geheugen niet gelijk moet checken, die staat meestal namelijk standaard te laag... :S maar dat zie ik volgende maand maar weer.

OH en @ Freddy!!

Thanks voor de KitKat in me pakketje... hahah het eerste wat opviel!!

Ik ga vandaag kijken hoe de UV verf op mijn clipjes gaat zijn. (de klipjes van je 5,25" bays...

Moet alleen ff ergens een UV lampje vandaan toveren... :S:S

Nou alles is besteld met een kleine mod aan de bestelling maar uiteraard weer een vlekkeloze bestelling :D

Ik heb vandaag de primer over mijn onderdelen gegooid en het begint eindelijk vorm te krijgen :D:D YEAH!!!

Ik heb een uur rondjes gedraaid om het overgebleven frame, en ik heb besloten de 4 hoeken en wat over is van de achterkant origineel te laten en er geen zwart over te doen. Ik vind dat wel stoer uitzien... En als het me niet bevalt kan ik ALTIJD nog die stukjes spuiten...

nu alles laten drogen en heeeeeeel misschien morgen 1 laag zwart eroverheen, maar ik denk dat ik daarmee wacht tot zondag, dan heb ik alle tijd om het netjes te spuiten... Maar liever spuit ik alles in de schuur, maar das ook zo'n gedoe. Wie weet heb ik zondag avond alles klaar en kan ik maandag beginnen alles terug in de kast te monteren en een paar miljoen van die klere popnagels erin schieten :S hahaha dat word lachen al die gaatjes weer zoeken.

Maar ik denk dat ik op 1 avond de boel wel weer in elkaar heb... Ik denk dat ik me morgen eens ga buigen over de plexiglas platen en wat ideeen opdoen ervoor...

Hey even een update!

Alles loopt lekker, ik heb gisteren (zondag) alle onderdelen 2x kunnen spuiten. De foto’s doe ik van de week wel even uploaden!
Als het goed is krijg ik vanmiddag mijn pakketje binnen van Highflow :D: YEAH!! Tis wat later maar het pakketje was te laat in het depot op zaterdag dus is niet meer geleverd. 
Heel jammer maar jah ik heb me gisteren goed vermaakt met het spuiten!!

Ik vind persoonlijk het resultaat super mooi, alleen ben ik helemaal niet tevreden over de UV verf :S Het pakt niet mooi. Ik heb geschuurd geprobeerd en geprobeerd met primer, Maar het is zo gruwelijk moeilijk uit te smeren, het zijn of GROTE klonten die je hebt of je strijkt het helemaal weg. En ik heb de verf heel goed geroerd dus het is netjes glad. Tis allemaal nog een beetje lastig. Ik sluit straks even de UV lampen aan op de voeding en dan ga ik ff kijken wat de resultaten zijn met de UV verf, en vanaf dat moment ga ik beslissen wat ik in godsnaam ga doen met de verf.

Nu nog ff wachten op de zending plaats maken de spuittafel opruimen en alles netjes uitstallen. Ik laat van de week wel weten hoe en wat en met foto’s

Greetz,

Ralphios

Finally!

Hey allemaal,

Ik heb geen idee wie deze post nog leest... zal wel aan de 10 pagina's liggen hahahaha, maar ik ga gewoon door.

Ik zal vanavond ff wat foto's uploaden.

Ik heb gisteren vanuit het werk als een idioot over de weg gescheurd!!! :079:
Want mijn "pakketje" :025: was binnen :D:D!!
Eenmaal thuis (na een beetje file en mongolen die 100 rijden op de rechter rijbaan waar je 120 mag) kon ik eindelijk mijn doosje openen, maar eerst ff eten:eusa_doh:......

Eindelijk klaar, doosje pakken en naar boven rennen. Maar toen bedacht ik me dat ik eerst mijn spuit tafel moest leegruimen en de rest van de troep moest opruimen :eusa_wall:

En toen het moment van de waarheid!! DOOSJE OPENEN!!! Eindelijk alles uitgestald en mooie foto's gemaakt, kon ik eindelijk testen! Eerst de voeding uit de verpakken (wat een mooi dingetje, mooi, strak, krachtig hmmmmmmmmmmm oh ik raak offtopic...)
Bridge op de 24 pin geklikt en testen maar... Alle fannetjes deden het prachtig, lekker stil! En toen mijn UV balkjes. Eerst ff die doosjes zoeken waar ik die op aan moest sluiten... Kon ik er maar 1 vinden echt alles overhoopgehaald. Maar nee hoor, ik ff wat anders gaan doen 30 min later ik Freddy een pm gestuurd! toen liep ik terug naar de tafel wat denk je? Onder de 4 uiteindes van die krengen ligt ie hoor:eusa_wall::eusa_wall: D-OH

Nou ik die krengen aangesloten getest en wat denk je 2 buisjes lichten niet helemaal op... :067:...........................:icon_frown:
Na een heleboel gestress EINDELIJK!!! ik liet ze ff liggen voorwat het was vond het UV ligt wel mooi! Dus 5 min later denk ik wat een hoop UV licht.... en wat denk je, moeten die krengen gewoon ff opwarmen :eusa_wall: dus ik Freddy helemaal liggen spammen terwijl gewoon alles in orde is!! Hoe kan ik nou twijfelen aan de grote Highflow? :D:D

Maar nu heb ik dus mijn gespoten onderdelen netjes terug in de kast. Mijn voeding past erin (met de 86mm ipv de standaard 85mm) alles geeft mooi UV ligt, en mijn fan zit aan mijn 120 rad met lucht tunnel ertussen. Maar nu nog ff een idee opdoen om mijn rad goed te monteren in mijn kast. Hij steekt wel heel erg diep in de kast als ik um aan de 120mm aansluiting zou vastschroeven.
Als ik um binnen in de kast laat dan moet ik 4 gaatjes ietsjes uitboren dat de schroeven erdoorheen passen. of ik monteer de fan op de 120 opening en de lucht tunnel en de rad buiten de kast.... Maar wil liever alles in de kast houden!!! :S:S dillema!!!!!!!

Nou ik zal straks ff foto's posten.... Maar hij is heel mooi geworden, ik ben blij dat ik sommige stukken origineel grijs heb gelaten, dat geeft wel een kicken effect...

Laterz

Ralphios

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan