Finally!
Hey allemaal,
Ik heb geen idee wie deze post nog leest... zal wel aan de 10 pagina's liggen hahahaha, maar ik ga gewoon door.
Ik zal vanavond ff wat foto's uploaden.
Ik heb gisteren vanuit het werk als een idioot over de weg gescheurd!!! :079:
Want mijn "pakketje" :025: was binnen
!!
Eenmaal thuis (na een beetje file en mongolen die 100 rijden op de rechter rijbaan waar je 120 mag) kon ik eindelijk mijn doosje openen, maar eerst ff eten:eusa_doh:......
Eindelijk klaar, doosje pakken en naar boven rennen. Maar toen bedacht ik me dat ik eerst mijn spuit tafel moest leegruimen en de rest van de troep moest opruimen :eusa_wall:
En toen het moment van de waarheid!! DOOSJE OPENEN!!! Eindelijk alles uitgestald en mooie foto's gemaakt, kon ik eindelijk testen! Eerst de voeding uit de verpakken (wat een mooi dingetje, mooi, strak, krachtig hmmmmmmmmmmm oh ik raak offtopic...)
Bridge op de 24 pin geklikt en testen maar... Alle fannetjes deden het prachtig, lekker stil! En toen mijn UV balkjes. Eerst ff die doosjes zoeken waar ik die op aan moest sluiten... Kon ik er maar 1 vinden echt alles overhoopgehaald. Maar nee hoor, ik ff wat anders gaan doen 30 min later ik Freddy een pm gestuurd! toen liep ik terug naar de tafel wat denk je? Onder de 4 uiteindes van die krengen ligt ie hoor:eusa_wall::eusa_wall: D-OH
Nou ik die krengen aangesloten getest en wat denk je 2 buisjes lichten niet helemaal op... :067:...........................:icon_frown:
Na een heleboel gestress EINDELIJK!!! ik liet ze ff liggen voorwat het was vond het UV ligt wel mooi! Dus 5 min later denk ik wat een hoop UV licht.... en wat denk je, moeten die krengen gewoon ff opwarmen :eusa_wall: dus ik Freddy helemaal liggen spammen terwijl gewoon alles in orde is!! Hoe kan ik nou twijfelen aan de grote Highflow?
Maar nu heb ik dus mijn gespoten onderdelen netjes terug in de kast. Mijn voeding past erin (met de 86mm ipv de standaard 85mm) alles geeft mooi UV ligt, en mijn fan zit aan mijn 120 rad met lucht tunnel ertussen. Maar nu nog ff een idee opdoen om mijn rad goed te monteren in mijn kast. Hij steekt wel heel erg diep in de kast als ik um aan de 120mm aansluiting zou vastschroeven.
Als ik um binnen in de kast laat dan moet ik 4 gaatjes ietsjes uitboren dat de schroeven erdoorheen passen. of ik monteer de fan op de 120 opening en de lucht tunnel en de rad buiten de kast.... Maar wil liever alles in de kast houden!!! :S:S dillema!!!!!!!
Nou ik zal straks ff foto's posten.... Maar hij is heel mooi geworden, ik ben blij dat ik sommige stukken origineel grijs heb gelaten, dat geeft wel een kicken effect...
Laterz
Ralphios