• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

modding als werk?

D

Deleted member 4759

Guest
Ik wou vragen is het mogelijk om modding als beroep te doen
zo ja wat voor opleidingen moet je daarvoor doen
of als je later custom pc's wilt gaan bouwen wat voor opleiding heb je daarvoor nodig
alvast bedankt! :D
 
RE Modding

Hallo Rowan8k

Ik zou persoonlijk van modding niet echt je beroep maken helemaal niet in deze tijd ik ken ook niemand die dit echt als beroep heeft.
Ik ben zelf ook pas geleden bezig geweest om zelf een zaakje op te zetten en er komt meer bij kijken dan je denkt.
Denk er ook aan dat je in een hele rare markt gaat zitten die aan alle kanten verzadigt is.
Als je op dit moment toch zelf een zaakje wilt opzetten doe dit dan als parttime ondernemer vanuit je eigen huis naast je huidige baan dit is op deze manier het veiligst denk aan geen kosten voor een pand ect ect.
Wat betreft opleidingen is een metaal bewerking wel handig wat ook veel voorkomt is werken met polyester en bewerken van acryl en plexiglas en verder moet je natuurlijk ook handig zijn.
Qua een echte opleiding is de ICT ook wel makkelijk helemaal als je custom pc's wilt gaan bouwen en verkopen, denk er ook aan dat je met licenties te maken krijgt waar je ook weer papieren en vergunningen voor nodig heb en dit kan je tegenwoordig bij bijna elke standaard computer of hardware store laten doen.

Het idee is heel leuk en wil je zeker niet ontmoedigen maar ik heb ongeveer hetzelfde idee gehad als jij nu.
Ik ben zelf 2 jaar bezig geweest met dingen uitzoeken en na vragen en naar de kamer van koophandel en instanties en noem het maar op, de hele poppenkast en ik ben er mee gestopt na 2 jaar van research.
Het is op dit moment heel moeilijk om zelf iets op te starten helemaal zo iets.

Nogmaals ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop dat je hier wat mee kan maar spring niet in het diepe, een zaakje beginnen is heel veel meer dan even naar de Kvk om een nummer aan te vragen ik ben er zelf 2 jaar mee bezig geweest en ik heb gezegd ik doe het niet.
Weet waar je aan begint doe research en neem geen overhaaste beslissingen.

Groetjes Eppy
 
Eigenlijk is modding een kunstvorm.
En zoals elke kunstvorm is het niet bedoeld om je geld ermee te verdienen.
Alleen de enkeling zal er genoeg geld mee kunnen verdienen om ervan te kunnen leven.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Zwelgje Parvum Systems - MODDING CUBE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
SynthaxBE Darkside modding (UV LED strips etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
N Noob into modding paar vraagjes Cases en Modding 1
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
l3p [IN-ACTIVE] Compleet BitFenix Alchemy Premium modding series pakket Verkocht 4
Sw333t Modding -> SATA connectors HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Flenkie - Frank de Vrijer - HAF 922 WC + Modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
DannyKiers Help een newbie bekend worden met waterkoeling en modding Advies Waterkoeling Setup 14
T Obsidian 800D modding Cases en Modding 7
brinkdinges [CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding Verkocht 65
D Cooler Master Cosmos s modding Cases en Modding 4
P biohazard modding materiaal Cases en Modding 3
rubbergun wat dingen voor modding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Quadcore Dremel Techniques For Case Modding (Videos!) Handleidingen en Installatie Tips 18
Robin HAF932 Modding Cases en Modding 38
ShaquilleMoreno Extreme modding Algemene Discussies 11
hung molex modding kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C 22MMRGB aansluiten als PC aan/uit knop Handleidingen en Installatie Tips 4
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Freddy Intel LGA-1151 (Socket H3) Skylake i5/i7 -> zelfde montage als 1150, 1155 en 1156 Hardware & Software 6
Sparky Meerdere routers (WIFI) aan elkaar koppelen als 1 netwerk? Hardware & Software 5
C Bovenkant reservoir als inlet Waterkoeling 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
k.3nny Tapwater als koelvloeistof? DONT! just DONT! Waterkoeling 12
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
L Gamepad als muis. Problemen & Oplossingen 0
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
Sw333t Ik mis Corsair als merk selectie HighFlow Webshop 1
T Socket 1150, backplate zelfde als 1155? Waterkoeling 1
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C gtx 570 ziet pc als gtx 580 NVIDIA 19
W 1videokaart veel warmer als de andere Waterkoeling 9
L Laptopaccu gebruiken als reguliere accu Electronica 2
N Pc als nas. Hardware & Software 23
P Eerste keer wc ( ati 6990 en 2600k cpu oc als doel ) in NZXT Phantom Advies Waterkoeling Setup 3
K Caseflow: even veel fans in als uit laten blazen? Overige Koeling 5
VoYaGeRTM Ze zijn er weer als de kippen bij!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
A Hoe kan ik mijn pc toch overclocken als de BIOS geen opties hiervoor bevat? Overclocking 7
Sw333t Mini "mod" van mijn FritzBox 7170 die ik nu gebruik als router Overige Builds 4
E Cooler Master Fans en voeding niet zo stil als gehoopt Overige Koeling 4
aadje93 Fout bij reviews maken als je geen naam invult HighFlow Webshop 0
aadje93 max voltage/temps (als ik de goede lees :P) van phenom x6 1090t. Overclocking 11
I Tube reservoir, welke kant als bovenkant? Waterkoeling 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan