• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

modded G15

Strict

Member
zag paar weken geleden een gemodde G15 op internet

1232438713_resized.jpg

1232438714_resized.gif


dit leek mij wel een cool idee zelf ook te doen, heeft iemand iets dergelijks al geprobeerd? ik wil het wel zo maken dat er gewisseld kan worden tussen kleuren

zoiets dus:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JnSwZgZ9Ekk]YouTube - G15 RGB MOD - Light Effects and Software Features[/ame]
 
Ik heb zelf de v1 en v2 van de g15,

de v1, heeft veel te voorduren gehad, cola bier etc.
dus ik had van internet een manual gevonden die iemand geschreven had om hem schoon te maken, die werkte perfect dus hij is helemaal als nieuw.

De ledjes zijn allemaal aan elkaar verbonden, ik heb geen ervaring met solderen dus ik liet het lekker zoals het was.

deze heb ik gebruikt volgens mij :
How To: Clean your Keyboard Literally*Logitech G15* - Overclock.net - Overclocking.net

ik had niet zoals daar staat dat rubber ding in de vaatwasser gedaan, maar gewoon met een doekje schoongemaakt.

in dat topic staan trouwens ook veel mensen die er moeite mee hadden of de lcd niet meer aan de praat krijgen, dus blijkbaar is het wel gevaarlijk haha
 
Laatst bewerkt:
ik vind die V1 veel mooier als die v2 alleen ben ik beetje uitgekeken op blauwe led

Ik wissel regelmatig van tobo v1 en v2, en moet zeggen dat ik v2 ook wel relax vind,
aan die 6 G toetsen heb ik ook genoeg. (precies het aantal toetsen dat ik gebruik met mijn buyscript in counter-strike)

ik moet zegge dat het wel weer begint te kriebelen om die g18 aan te schaffen als die beschikbaar komt.

en is het niet iets voor freddy als service andere kleur ledjes in je g15 bouwe? haha
 
Ik wissel regelmatig van tobo v1 en v2, en moet zeggen dat ik v2 ook wel relax vind,
aan die 6 G toetsen heb ik ook genoeg. (precies het aantal toetsen dat ik gebruik met mijn buyscript in counter-strike)

ik moet zegge dat het wel weer begint te kriebelen om die g18 aan te schaffen als die beschikbaar komt.

en is het niet iets voor freddy als service andere kleur ledjes in je g15 bouwe? haha

bestaat al Logitech G15 Modding With Full Color RGB LED's

maar misschien dat ik even w8 wil eerst kijken of dat full color lcd van die G18 meer meuk kan doen, hoop wel dat de oude G15 apps nog op die G18 draaien. veel apps worden namelijk niet meer ge-update maar zijn nog wel super.
 
heb G9 muist atm. nog nooit een fijnere muis gehad.
alleen wel jammer dat die nieuwe G9x niet veel meer levert voor de prijs.

de reden dat ik mijn G15 wil vervangen voor G19 zijn de mogelijkheid om backlit kleur te veranderen en het multicolor LCD.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan