• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobo's - A woman's computer

Haha. Misschien moet ik maar anoniem verder hier ;)

@ Chiller:
Heb vandaag de Scythe HD doppen gekregen, zo kan ik mn harde schijven in mn drive bays hangen. Verder heb ik een aantal lijstjes gemaakt met combi's van setups, afhankelijk van hoeveel ruimte ik vrij kan maken. Morgen helaas nog even naar school, van het weekend ga ik bij een vriend een 360 rad scoren, en kijken of het past!
Heb nu al mijn case fans vervangen voor Scythe S-flexes, moet alleen nog goed aan de gang met rubber, er zijn nog onderdelen in de kast die 'mee' resoneren.

:)

Tering een damen opent een topic en accuut begint het halve forum te posten als een stel krolse katers, dan weet je ook wel hoe het gestelt is met het forum :p

kwa dremelwerk is het heel goed te begrijpen, maar mijn advies is gewoon doen. De angst die je hebt voor het eerste gat is vrijwel altijd aanwezig maar als je daar doorheen bent is het 9 van de 10 keer het zeker waard :D

Pff ik ben anders veel actiever in jouw topic :112:

Haha. Misschien moet ik maar anoniem verder hier ;)

@ Chiller:
Heb vandaag de Scythe HD doppen gekregen, zo kan ik mn harde schijven in mn drive bays hangen. Verder heb ik een aantal lijstjes gemaakt met combi's van setups, afhankelijk van hoeveel ruimte ik vrij kan maken. Morgen helaas nog even naar school, van het weekend ga ik bij een vriend een 360 rad scoren, en kijken of het past!
Heb nu al mijn case fans vervangen voor Scythe S-flexes, moet alleen nog goed aan de gang met rubber, er zijn nog onderdelen in de kast die 'mee' resoneren.

:)

Ga je die radiator echt voor je build gebruiken of ga je alleen kijken of hij past?

Wat voor radiator is het?

Want sommige 360 radiatoren zijn langer dan de andere, de een heeft een veel groter compartiment waar je de fittingen er in draait, en bijvoorbeeld de Thermochill radiatoren hebben een andere fan afstand. Dus houd daar rekening mee ;)

Heren!

Jawel.

Vanmorgen kwamen 2 overheerlijke kartonnen dozen bij mij 't huis in, met daarin, JAWEL: mijn wc setup. (kom nog vanalles tekort, maar er is een begin!)

Hierin zit:

- De laing 355 pomp
- tfc xchanger 240
- XSPC laing acryl pomp top (reservoir)
- Aqua-computer duplex hd socket 1366
- Swiftech vga block voor 4890
- Bridging tool, spuitfles (ik prefereer toch de trechter, dat gaat sneller)
- De feser schroeffittingen

- Freddy's geweldige Donky Kong race bestuurbaar ding, welke mij katten de stuipen op 't lijf jaagt
- Een over heerlijke kitkat :D

Binnenkort foto's!

Ben maar begonnen met de 240 rad, hiervan weet ik zeker dat het na wat aanpassingen passen zal. Op het moment dat ik wil uitbreiden voor chipset & mosfets wc-en, kan ik nog 2 single rad's kwijt :)

Dingen die ik nog ff moet bestellen:

- T stukje, wat smalle fittingen
- Cable sleeving
- NB/SB & Mosfet waterblocks
- Single rad, shrouds, etc
- Backplate voor cpu block
- Aftapkraantje!
- Anti knikveer
- 'n dremel (H)
- Zooitje fans

Laatst bewerkt:
+1 @ kerensky ik word ook gek van mijn trechtertje ookal gaat het sneller idd;P X) leuke setup en vind het echt tof dat je dit ook doet:) ik zou zeker die 2x 120 gaan benutten.. want 240 geeft je denk ik net niet de heerlijke temps.. en dan zou ik voor een XSPC RX120 die heeft goede prijs/kwaliteit verhouding!
goeienavond nog;P ik ga maar lekker slapen:p

Ben niet voor een 360 gegaan, omdat dat uiteindelijk echt teveel dremelwerk zou gaan worden ;-) ben bang dat de stevigheid van mijn kast dan naar z'n gootje gaat. Misschien zet ik er over een tijdje nog een 240 in, dat moet misschien passen.

Net weer bestelling geplaatst, voor maarliefst weer 600 pleurie..
't is wat hoor, zo'n hobby!

CIOS is inderdaad heel erg praktijk gericht, alleen heb ik
als uitstroomrichting Operationeel Management gekozen - dus veel verslagen
maken, rapporten schrijven.. en stage lopen..
Momenteel zit ik bij Rijkswaterstaat te A'dam, dus best wel interessant.
En in de vrije tijd aan de pc klooien!

@ Kerensky
Met die spuitfles is het inderdaad onmogelijk om te knoeien, alleen het vullen van je res duurt ZO lang. En dan heb ik nog maar een kleintje! (pomp top van xspc)
Kreeg er kramp van in mijn vingers :p

Tijdens het vullen van m'n test loop heb ik me keurig aan de spuitfles gehouden, maar heb zojuist wel een trechter uit de keuken gejat voor 't snellere werk ;)

@ Kerensky
Met die spuitfles is het inderdaad onmogelijk om te knoeien, alleen het vullen van je res duurt ZO lang. En dan heb ik nog maar een kleintje! (pomp top van xspc)
Kreeg er kramp van in mijn vingers :p

Tijdens het vullen van m'n test loop heb ik me keurig aan de spuitfles gehouden, maar heb zojuist wel een trechter uit de keuken gejat voor 't snellere werk ;)

ik heb een EK res van 12cm en die heb ik met een knijpfles van 1 liter toch wel aardig snel vol... je moet wel ff hard knijpen in de fles..
in een test setup(buiten je kast neem ik aan) is een trechter misschien wel handiger maar in je kast kan je met de knijpfles op plaatsen komen die anders onbereikbaar zijn... zo als je kan zien hier in mijn setup
2nb6o7c.jpg

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Mobomonster88 Mobo's Foggybox 2.0 Gallery & Build Logs 15
Bl4ckj4ck666 Mobo en gpu cables Cases en Modding 6
Hightower Dimastech mobo tray eatx Cases en Modding 2
Freddy Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen Gevonden 1
S nieuw mobo zelfde cooler, advies nodig Waterkoeling 3
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
S [TKA Waterkoeling set OA Aquastream Aquaero] + Mobo Cpu + Geheugen Verkocht 1
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
N AIO waterblock gezocht voor MoBo ASUS P5QD Turbo (of waterblocks voor MosFet, SB & NB Waterkoeling 3
S Totale Hoogte Mobo + watergekoelde GPU Waterkoeling 7
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
D [VERKOCHT] up/downgrade set(je) mobo-cpu-memory-cooler Verkocht 1
P Waterkoeling 4770K (ASUS MAXIMUS VI HERO MOBO) w/ GTX 670 (MSI N670GTX-PM2D2GD5/OC) Advies Waterkoeling Setup 9
A mobo + memory watergekoeld? Waterkoeling 5
reclamations cpu, mem of mobo probleem Problemen & Oplossingen 3
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
C P45 ddr3 1600 mobo Hardware & Software 8
Dark-NighT [CLOSED] Mobo + cpu + memory + blocks Gesloten 3
NAVYVIPER [GEVONDEN] mobo+cpu+gpu Gevonden 1
NAVYVIPER [CLOSED] cpu+mobo+gpu+ram Gesloten 1
J [CLOSED] Cpu + mobo + cpu Gesloten 8
L MCP350 genoeg voor rad480+rad120+mobo+cpu+gpu ? Waterkoeling 14
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Traxtorm Mobo defect? Problemen & Oplossingen 10
G Waterblock GPU en mobo Waterkoeling 0
D [GEVONDEN] mobo+cpu+memory Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
Mobomonster Mobo's Foggybox Gallery & Build Logs 29
john Vermogen PWM fan aansluiting op Mobo? Overige Koeling 3
C [IN-ACTIVE] ITX mobo S1156 Gevonden 1
D [VERKOCHT] cpu+mobo+memory Verkocht 9
Mobomonster Mobo voor nieuw WC systeem - Ivy Bridge :-) help kiezen! Hardware & Software 21
R pomp aansluiten op mobo? Advies Waterkoeling Setup 10
sir serial Mobo spuiten :eusa_clap: Cases en Modding 41
R ASUS Maximus Extreme-Z mobo blok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D [CLOSED] 7900GTO - 8800GTS - P5Nmx mobo asus- c2duo cpu - 2 gig memory Gesloten 0
Rico [IN-ACTIVE] Mobo 775 socket DDR3 of DDR2 Gevonden 2
Legendary1985 [REFUSED] CPU, Mobo en RAM Verkocht 1
C [IN-ACTIVE] ATX S1156 mobo. Gevonden 1
Rico [GEVONDEN] Mobo! S775 met pci-e Gevonden 6
C [GEVONDEN] S1156 M-atx mobo Gevonden 1
N Mobo block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
olympus [CLOSED] Waarde AMD x4 810 + mobo Gesloten 1
C [GEVONDEN] I3 CPU + M-atx mobo Gevonden 1
W temp sensor op mobo Waterkoeling 4
LightStar [IN-ACTIVE] Mobo - CPU - MEM - Case Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug