• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobo's - A woman's computer

AAARGH!

Wat een teringbende :p

Dat met die fancontroller heb ik ook gehad. Maar na nog een keer opstarten deden de lampjes het weer :S

Ik denk dat een 360 rad best past, je voeding staat horizontaal toch?

Haha, erg he? Ik heb alles er zo in geflikkerd om hem te kunnen gebruiken, met het oog dat hij toch snel weer uit elkaar gaat. Voeding staat verticaal! zie Lian Li Industrial Co., Ltd., kun je zien hoe het er van achteren uit ziet. De fancontroller begon ineens te knetteren en roken, vervolgens ging ie uit en toen zag ik dat de molex gesmolten was :p zat kennelijk niet helemaal goed aangesloten..

Dus jullie stellen voor de TFC Xchanger 360 Triple, daar heb ik dan persoonlijk de 360 plexi shroud op, anders wordt het zo massief ;) en dan 3x een Scythe Slipstream er bovenop :) ben wel tevreden over die fans. Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
zoizo GEEN scythe slipstreams ooit op een radiator zetten...
dat zijn goede fans voor gewoon in je kast niet op een radiator (door de kleinere maat van het motortje hebben ze minder druk om de lucht door een radiator heen te blazen/zuigen)
wil je goede fans voor op je radiator neem dan een scythe s-flex/ultra kaze een yate loon of een zalman die presteren allemaal als een van de beste op een radiator (en met fancontroler kan je ze eventueel prima een stuk terug draaien)

als radiator is de TFC 360 een mooie inderdaad of wil je iets minder uitgeven kan je voor de xspc RX 360 gaan

alleen past volgens mij een 360 rad niet in de voorkant van jou kast, als je echt een 360 radiator wilt zou ik eerder zeggen neem een HDD bay kast (ofwel voor in 5 1/4"bay) en stop je radiator in de bodem deel van je kast dan heb je ook meteen dat niet de wat opgewarmde lucht van je radiator over je andere onderdelen geblazen word ;)

nou dat je een hdd rack neemt voor in de bays waar dus ook je dvd speler inzit (waardoor je onder dus de hdd racks weg kunt halen) en dat je dus op de oude plek van de hdd racks je 360 radiator kunt plaatsen ;)

en np de vrouwens hebben nog een hoop te leren en opzich vind ik het ook wel grappig/leuk vrouwen ook into casemodding ed :p

Hee maar, dat was ook de bedoeling ;) ik haal alle HDD cages eruit, zodat ik kan gaan kijken of alles in de benedenverdieping gaat passen. Ik had alleen niet door hoe je het precies bedoelde! :D

Wat voor scythe fancontroller was het trouwens? Mijn kaze master word namelijk sinds het begin ook al vrij warm, en ik heb echt geen zin in geknetter in mun case

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Damunk: Had er maar 2 fans aanhangen, en dat waren de fans die mijn harde schijven van een koel briesje moeten voorzien.. Lag echt aan de molex. ;)
@ Dopestuff: Wil zowieso CPU en GPU gaan koelen, misschien nog een uitstap naar NB/SB. Vind de blokken met plexi van EK erg mooi, maar heb geen verstand van de prijs-kwaliteit verhoudingen, iemand tips?

Shroud word denk ik te weinig ruimte voor jouw.

Ik denk dat je het beste je radiator naast de voeding kan leggen en dat de fans dan ook richting de voeding laten blazen zodat de voeding het weer gelijk uit de kast laat blazen.

Je kan dan eventueel push doen bij de voeding en push pull bij de andere 2 fanholes op de radiator.

En de enige shrouds die gaan passen zijn denk ik deze 120 mm universal shrouds. (die kan je dan nieuw(helaas wel uit verpakking)van mij overkopen voor een spot prijsje van 5 euro perstuk. Ik heb er vier liggen ;))

Aangezien je een redelijk hoog budget hebt en je maar 1 radiator neemt (wat scheelt in de kosten) kan je imo het beste voor Noctua fans gaan.

Dat zijn de stilste fans met de meeste airflow (met zo weinig geluid). Ze kosten alleen wel 19,90 per stuk :(. (Maar ze zijn het dubbel en dwars waard ;))

Voor vraagjes horen we het wel :D

@ Damunk: Had er maar 2 fans aanhangen, en dat waren de fans die mijn harde schijven van een koel briesje moeten voorzien.. Lag echt aan de molex. ;)
@ Dopestuff: Wil zowieso CPU en GPU gaan koelen, misschien nog een uitstap naar NB/SB. Vind de blokken met plexi van EK erg mooi, maar heb geen verstand van de prijs-kwaliteit verhoudingen, iemand tips?

Je komt met jouw moederbord gelijk op Fullcovers en dat wordt gelijk een duur grapje helaas.

Zelf zou ik nooit voor plexi gaan omdat je daar altijd de kans hebt dat het scheurt(alleen als je de fitting direct in het plexi draait, je hebt ook plexi blokken met koper schroefdraad voor de fittingen). En daar heb je dan geen garantie op.

kijk, ik leer alweer nieuwe dingen! Qua budget maakt het niet gek veel uit, daar kom ik nog wel overheen ;) maar ik ben erg benieuwd welke volgens jullie dan het beste zijn. Het moet er netjes uit zien, en natuurlijk kwalitatief goed zijn

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Mobomonster88 Mobo's Foggybox 2.0 Gallery & Build Logs 15
Bl4ckj4ck666 Mobo en gpu cables Cases en Modding 6
Hightower Dimastech mobo tray eatx Cases en Modding 2
Freddy Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen Gevonden 1
S nieuw mobo zelfde cooler, advies nodig Waterkoeling 3
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
S [TKA Waterkoeling set OA Aquastream Aquaero] + Mobo Cpu + Geheugen Verkocht 1
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
N AIO waterblock gezocht voor MoBo ASUS P5QD Turbo (of waterblocks voor MosFet, SB & NB Waterkoeling 3
S Totale Hoogte Mobo + watergekoelde GPU Waterkoeling 7
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
D [VERKOCHT] up/downgrade set(je) mobo-cpu-memory-cooler Verkocht 1
P Waterkoeling 4770K (ASUS MAXIMUS VI HERO MOBO) w/ GTX 670 (MSI N670GTX-PM2D2GD5/OC) Advies Waterkoeling Setup 9
A mobo + memory watergekoeld? Waterkoeling 5
reclamations cpu, mem of mobo probleem Problemen & Oplossingen 3
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
C P45 ddr3 1600 mobo Hardware & Software 8
Dark-NighT [CLOSED] Mobo + cpu + memory + blocks Gesloten 3
NAVYVIPER [GEVONDEN] mobo+cpu+gpu Gevonden 1
NAVYVIPER [CLOSED] cpu+mobo+gpu+ram Gesloten 1
J [CLOSED] Cpu + mobo + cpu Gesloten 8
L MCP350 genoeg voor rad480+rad120+mobo+cpu+gpu ? Waterkoeling 14
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Traxtorm Mobo defect? Problemen & Oplossingen 10
G Waterblock GPU en mobo Waterkoeling 0
D [GEVONDEN] mobo+cpu+memory Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
Mobomonster Mobo's Foggybox Gallery & Build Logs 29
john Vermogen PWM fan aansluiting op Mobo? Overige Koeling 3
C [IN-ACTIVE] ITX mobo S1156 Gevonden 1
D [VERKOCHT] cpu+mobo+memory Verkocht 9
Mobomonster Mobo voor nieuw WC systeem - Ivy Bridge :-) help kiezen! Hardware & Software 21
R pomp aansluiten op mobo? Advies Waterkoeling Setup 10
sir serial Mobo spuiten :eusa_clap: Cases en Modding 41
R ASUS Maximus Extreme-Z mobo blok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D [CLOSED] 7900GTO - 8800GTS - P5Nmx mobo asus- c2duo cpu - 2 gig memory Gesloten 0
Rico [IN-ACTIVE] Mobo 775 socket DDR3 of DDR2 Gevonden 2
Legendary1985 [REFUSED] CPU, Mobo en RAM Verkocht 1
C [IN-ACTIVE] ATX S1156 mobo. Gevonden 1
Rico [GEVONDEN] Mobo! S775 met pci-e Gevonden 6
C [GEVONDEN] S1156 M-atx mobo Gevonden 1
N Mobo block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
olympus [CLOSED] Waarde AMD x4 810 + mobo Gesloten 1
C [GEVONDEN] I3 CPU + M-atx mobo Gevonden 1
W temp sensor op mobo Waterkoeling 4
LightStar [IN-ACTIVE] Mobo - CPU - MEM - Case Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug