• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobo's - A woman's computer

Mobomonster

Member
Op verzoek een topicje over mijn bezigheden. Gezien ik net een upgrade heb uitgevoerd van mijn hardware, heb ik nog weinig ge-mod en ben ik vooral bezig nu met het aanschaffen van een mooi WC setje. Ik zal mijn vorderingen regelmatig posten, en er zullen foto's komen van mijn setje tot nu toe. Hier alvast een lijstje met specs, at the moment:

ASUS P6T Deluxe V2
Corsair 3x 2GB 1333
Intel Core i7 920 @ standaard clock
Scythe Mugen 2
ASUS HD4870 DK 1GB DDR5
Scythe Musashi
Samsung Spinpoint F1 1TB
Samsung Spinpoint 750 GB
Coolermaster RealPower M850w (overkill, wacht op uitbreiding :p)
Lian Li PC-A20 Black, Miditower (HUGEtower als je het mij vraagt)
Dell 19" Monitor

Zo ziet het er nu een beetje uit. Ik wil er dus een WC setup in zetten, omdat alle luchtkoeling wat mij betreft teveel herrie maakt met te weinig koelprestaties.

:icon_biggrin:

Mijn naam is Sophie
swop.jpg

In de zomer verdien ik wat centen bij als Matroos, of Sluismeester in Amsterdam
Naamloos.jpg

Verder doe ik vrijwilligerswerk bij een Scoutinggroep, en ben ik zeilinstructrice bij verschillende vaarscholen
(midden, met beige trui)
111-1192_IMG.jpg

Dan weten jullie ook een beetje wat ik doe.
Het spelen met de PC is een uit de hand gelopen hobby geworden, was eerst niet zo de bedoeling allemaal maarja.. verslavend (H)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha. Jazekers! Op het moment is het allemaal nog saai hoor, gewoon hardware in pc om de boel te kunnen gebruiken. Eerst weer wat centjes binnenhalen, wc setje, en dan komen er boeiende foto's denk ik ;)

Het is mij! Aangenaam. Zoals jullie kunnen zien vrouw, 21 jaar. Heb helaas geen duidelijke foto, omdat mijn pc nog half uit elkaar ligt en ik de boel nu even run vanaf mijn laptop. Tevreden heren?

Haha. Ik probeer veel nieuwe dingen te leren in de wondere wereld van de harde waren, en doe ook wel veel kennis op bij tweakers. Maar als jullie suggesties, tips of goede ideeën hebben - ze zijn uiteraard welkom!

Laatst bewerkt:
tip: maak uw dromen waar :p
hoe gek of gestoord ze ook mogen zijn :D ... (alleja dat is in mijn geval toch zo)

ga je er veel aan veranderen aan de case? of is het vooral hardware

Haha, @ the saviour: Een 24" staat op de planning idd ;) wacht momenteel even op budget. Er zijn gewoon ZOVEEL mogelijkheden, en ik wil ZOVEEL leuke dingen doen met die pc.. Maarja.
@ Tomcatt: Momenteel is de hardware en de behuizing alles wat ik heb, ik ben van plan m'n crea-bea gevoelens vooral in de wc setup te stoppen. Het moet er vooral allemaal mooi, stylish en relaxt uit zien (oh my god, kabelmanagement) dus dat wordt mijn eerste uitdaging ;)

@ Edtje: Freddy heeft me al een mooi stuk op weg geholpen met een voorbeeld setup, ik wil alleen met de week meer onderdelen wc'en ;) dus ik zal echt wel komen zeuren om advies bij jullie! :D

Voor cablemanagement hebben we Xelation op dit forum. Bij 'Te koop' heeft hij een topic met sleeves en krimpkous. Daarmee kan je echt mooi je kabels wegwerken, zoals hier op deze foto. ;)

2sbwdg2.jpg

Hee killerbee, dat is idd geen geld! Ik zoek inderdaad een mooi plat (en MAT!) afgewerkt scherm, ik kan er echt niet tegen als de randen van het scherm me tegemoet glimmen. Dank voor de tip!

Het gaat hier om computers, weten jullie nog?
;)

Heb bij subforum wc al een topic staan, maar was daar nog niet zo fanatiek. Wil graag straks iig mijn CPU en GPU waterkoelen :) en misschien ook wel NB en SB, maar daar moet ik nog ff over dubben. Budget is in principe geen probleem, zat te denken aan 500/600 eurie voor de setup :)

@ Killerbee: Ja, ik vind die schroef fittingen van Feser er superstrak uit zien, en als het goed is moet het lukken qua compatibiliteit, Freddy had er al naar gekeken geloof ik

Ja, ik weet het :D ik ben er ook nog niet uit hoor, ben momenteel heel google afbeeldingen aan het door spitten op zoek naar een mooie combi! Ik hoef niet echt de licht-in-het-donker kleurtjes, maar het moet er wel mooi uit zien.

Ik kende die kast nog niet, maar hij ziet er wel strak uit met die voorkant.
Ik kijk in elk geval uit naar updates.

UV blauwe vloeistof, met witte sleeves is best mooi als kleurcombi denk ik zelf, maar dat mag je helemaal zelf weten.

@ Killerbee: Ik heb echt een hekel aan roze, sorry ;)
@ JaccoW: Het is idd een vrij nieuwe kast, hij is echt ENORM en heeft vrij weinig meer met miditower te maken, maar alles is doordacht ingericht en je kan dus omdat alle drive bays etc modulair zijn, een hele benedenverdieping vrij maken voor je wc setup. :D Binnenkort foto's

HD Drives ja :p niet zo bijdehand. De rekjes voor de hd's kun je eruit schroeven, evenals het tussenschot, en dan heb je een grote mooie lege ruimte waar alleen een voeding op z'n zijkant in staat. :)

Ik dacht dat je cd/dvd bays bedoelde. xD

Vergeet niet dat als je in die ruimte een radiator (360/480) wilt neerleggen dat je dan aan bijde kanten van de case een rooster moet plaatsen/maken.

Je moet dan dus echt flink gaan zagen in je kast. En dat lijkt misschien makkelijk, maar is toch nog echt flink ingewikkeld ;)

Heb net een aantal foto's gemaakt, zijn nu aan het uploaden ;) ja de plek van de rad is nog ter discussie, hij zou eventueel ook bovenop of aan de achterkant kunnen :) aan de bovenkant van mijn case zitten 2 gaten voor slangen, denk alleen dat als de rad er bovenop moet dat hij niet meer onder mijn bureau past :p

-edit-
En ik ga een uitdaging niet uit de weg, dus kom maar op met die zaag ;)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Mobomonster88 Mobo's Foggybox 2.0 Gallery & Build Logs 15
Bl4ckj4ck666 Mobo en gpu cables Cases en Modding 6
Hightower Dimastech mobo tray eatx Cases en Modding 2
Freddy Gezocht: Socket 1150 mobo en DDR3 geheugen Gevonden 1
S nieuw mobo zelfde cooler, advies nodig Waterkoeling 3
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
S [TKA Waterkoeling set OA Aquastream Aquaero] + Mobo Cpu + Geheugen Verkocht 1
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
N AIO waterblock gezocht voor MoBo ASUS P5QD Turbo (of waterblocks voor MosFet, SB & NB Waterkoeling 3
S Totale Hoogte Mobo + watergekoelde GPU Waterkoeling 7
C Gigabyte mobo & GEIL memory Hardware & Software 4
D [VERKOCHT] up/downgrade set(je) mobo-cpu-memory-cooler Verkocht 1
P Waterkoeling 4770K (ASUS MAXIMUS VI HERO MOBO) w/ GTX 670 (MSI N670GTX-PM2D2GD5/OC) Advies Waterkoeling Setup 9
A mobo + memory watergekoeld? Waterkoeling 5
reclamations cpu, mem of mobo probleem Problemen & Oplossingen 3
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
C P45 ddr3 1600 mobo Hardware & Software 8
Dark-NighT [CLOSED] Mobo + cpu + memory + blocks Gesloten 3
NAVYVIPER [GEVONDEN] mobo+cpu+gpu Gevonden 1
NAVYVIPER [CLOSED] cpu+mobo+gpu+ram Gesloten 1
J [CLOSED] Cpu + mobo + cpu Gesloten 8
L MCP350 genoeg voor rad480+rad120+mobo+cpu+gpu ? Waterkoeling 14
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Traxtorm Mobo defect? Problemen & Oplossingen 10
G Waterblock GPU en mobo Waterkoeling 0
D [GEVONDEN] mobo+cpu+memory Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
Mobomonster Mobo's Foggybox Gallery & Build Logs 29
john Vermogen PWM fan aansluiting op Mobo? Overige Koeling 3
C [IN-ACTIVE] ITX mobo S1156 Gevonden 1
D [VERKOCHT] cpu+mobo+memory Verkocht 9
Mobomonster Mobo voor nieuw WC systeem - Ivy Bridge :-) help kiezen! Hardware & Software 21
R pomp aansluiten op mobo? Advies Waterkoeling Setup 10
sir serial Mobo spuiten :eusa_clap: Cases en Modding 41
R ASUS Maximus Extreme-Z mobo blok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D [CLOSED] 7900GTO - 8800GTS - P5Nmx mobo asus- c2duo cpu - 2 gig memory Gesloten 0
Rico [IN-ACTIVE] Mobo 775 socket DDR3 of DDR2 Gevonden 2
Legendary1985 [REFUSED] CPU, Mobo en RAM Verkocht 1
C [IN-ACTIVE] ATX S1156 mobo. Gevonden 1
Rico [GEVONDEN] Mobo! S775 met pci-e Gevonden 6
C [GEVONDEN] S1156 M-atx mobo Gevonden 1
N Mobo block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
olympus [CLOSED] Waarde AMD x4 810 + mobo Gesloten 1
C [GEVONDEN] I3 CPU + M-atx mobo Gevonden 1
W temp sensor op mobo Waterkoeling 4
LightStar [IN-ACTIVE] Mobo - CPU - MEM - Case Verkocht 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug