Mobomonster
Member
Op verzoek een topicje over mijn bezigheden. Gezien ik net een upgrade heb uitgevoerd van mijn hardware, heb ik nog weinig ge-mod en ben ik vooral bezig nu met het aanschaffen van een mooi WC setje. Ik zal mijn vorderingen regelmatig posten, en er zullen foto's komen van mijn setje tot nu toe. Hier alvast een lijstje met specs, at the moment:
ASUS P6T Deluxe V2
Corsair 3x 2GB 1333
Intel Core i7 920 @ standaard clock
Scythe Mugen 2
ASUS HD4870 DK 1GB DDR5
Scythe Musashi
Samsung Spinpoint F1 1TB
Samsung Spinpoint 750 GB
Coolermaster RealPower M850w (overkill, wacht op uitbreiding )
Lian Li PC-A20 Black, Miditower (HUGEtower als je het mij vraagt)
Dell 19" Monitor
Zo ziet het er nu een beetje uit. Ik wil er dus een WC setup in zetten, omdat alle luchtkoeling wat mij betreft teveel herrie maakt met te weinig koelprestaties.
:icon_biggrin:
Mijn naam is Sophie
In de zomer verdien ik wat centen bij als Matroos, of Sluismeester in Amsterdam
Verder doe ik vrijwilligerswerk bij een Scoutinggroep, en ben ik zeilinstructrice bij verschillende vaarscholen
(midden, met beige trui)
Dan weten jullie ook een beetje wat ik doe.
Het spelen met de PC is een uit de hand gelopen hobby geworden, was eerst niet zo de bedoeling allemaal maarja.. verslavend (H)
ASUS P6T Deluxe V2
Corsair 3x 2GB 1333
Intel Core i7 920 @ standaard clock
Scythe Mugen 2
ASUS HD4870 DK 1GB DDR5
Scythe Musashi
Samsung Spinpoint F1 1TB
Samsung Spinpoint 750 GB
Coolermaster RealPower M850w (overkill, wacht op uitbreiding )
Lian Li PC-A20 Black, Miditower (HUGEtower als je het mij vraagt)
Dell 19" Monitor
Zo ziet het er nu een beetje uit. Ik wil er dus een WC setup in zetten, omdat alle luchtkoeling wat mij betreft teveel herrie maakt met te weinig koelprestaties.
:icon_biggrin:
Mijn naam is Sophie
In de zomer verdien ik wat centen bij als Matroos, of Sluismeester in Amsterdam
Verder doe ik vrijwilligerswerk bij een Scoutinggroep, en ben ik zeilinstructrice bij verschillende vaarscholen
(midden, met beige trui)
Dan weten jullie ook een beetje wat ik doe.
Het spelen met de PC is een uit de hand gelopen hobby geworden, was eerst niet zo de bedoeling allemaal maarja.. verslavend (H)
Laatst bewerkt door een moderator: