A alexx39 New member 28 september 2013 #1 heeft het zin als ik een crosshair 5 formula mobo heb met 32gb geheugen en een 8core amd processor (4mhz) niet overgeklokt) dan het mobo en memory te waterkoelen, of koelt het ook met de airflow in de kast(Phanteks enthoo primo)?
heeft het zin als ik een crosshair 5 formula mobo heb met 32gb geheugen en een 8core amd processor (4mhz) niet overgeklokt) dan het mobo en memory te waterkoelen, of koelt het ook met de airflow in de kast(Phanteks enthoo primo)?
k.3nny Oldscool. 28 september 2013 #2 het waterkoelen van moederborden en geheugen is vooral een luxe probleem.
D dsp Member 28 september 2013 #4 helemaal waar maar....de loops zijn wel een stuk mooier te maken maar idd een "luxe" uche maar wel mooi
helemaal waar maar....de loops zijn wel een stuk mooier te maken maar idd een "luxe" uche maar wel mooi
J jrheuwing Member 28 september 2013 #5 Ik hoop dat je veel geduld hebt. Met die CPU duurt het een eeuwigheid voordat windows gestart is.(4MHz is niveau 086 met turbo)
Ik hoop dat je veel geduld hebt. Met die CPU duurt het een eeuwigheid voordat windows gestart is.(4MHz is niveau 086 met turbo)
k.3nny Oldscool. 28 september 2013 #6 jrheuwing zei: Ik hoop dat je veel geduld hebt. Met die CPU duurt het een eeuwigheid voordat windows gestart is.(4MHz is niveau 086 met turbo) Klik om te vergroten... moederbord en bepaalde raid instellingen verneuQen ook veel, en vooral wat voor SSD.
jrheuwing zei: Ik hoop dat je veel geduld hebt. Met die CPU duurt het een eeuwigheid voordat windows gestart is.(4MHz is niveau 086 met turbo) Klik om te vergroten... moederbord en bepaalde raid instellingen verneuQen ook veel, en vooral wat voor SSD.