Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ga vanavond alles eens proberen, want de verjaardags pc moet over 2 weken lopen.Zelf denk ik dat t de voeding is, want volgens mij heb ik er ook al eens een atx stekker op gehad (dezelfde die je gebruikt bij t vullen van een wc set up) en toen deed t systeem ook totaal niks.Plank was een maand of 3 geleden nieuw. Maar ik heb de bon niet meer en ik weet eigenlijk ook niet meer waar ik m gekocht heb.Juist omdat je m ook zonder hdd moet kunnen starten, was mijn conclusie dat t de voeding of de plank moet zijn.
Ik ga vanavond alles eens proberen, want de verjaardags pc moet over 2 weken lopen.
Zelf denk ik dat t de voeding is, want volgens mij heb ik er ook al eens een atx stekker op gehad (dezelfde die je gebruikt bij t vullen van een wc set up) en toen deed t systeem ook totaal niks.
Plank was een maand of 3 geleden nieuw. Maar ik heb de bon niet meer en ik weet eigenlijk ook niet meer waar ik m gekocht heb.
Juist omdat je m ook zonder hdd moet kunnen starten, was mijn conclusie dat t de voeding of de plank moet zijn.